Osim sportskom vožnjom, Corsa 1.4 Turbo se ističe niskom potrošnjom. Testnih 6,5 l/100 km u kombiniranoj vožnji blizu je tvorničkim podacima i odličan rezultat
Turbo daje sportski duh: Pravi užitak je voziti Corsu s turbom
Od testiranog modela Corse u cijeloj ponudi jači je samo OPC. Sa 120 KS Corsa je zabavna u vožnji, a ponekad i sportski uzbudljiva. Posebne pohvale ovdje zaslužuju vrlo izravan i komunikativan upravljač te ovjes, koji se dobro nosi sa svim zadaćama prilikom agresivnije vožnje. Mjenjač Corsi nije najjača strana, solidno je precizan, no hod mu je previše dug.
Osim sportskom vožnjom, Corsa se ističe niskom potrošnjom. Testnih 6,5 l/100 km u kombiniranoj vožnji vrlo je blizu tvorničkim podacima i odličan rezultat za snažnog benzinca.
S obzirom na snagu i vrlo atraktivnu All White opremu, očekivali bismo i osjetno višu cijenu od 102.575 kuna, što je zaista vrlo povoljno.
Troja vrata nisu loš izbor
U izvedbi s trojim vratima Corsa dobrim izgledom nadoknađuje nedostatak praktičnosti. Prostranost je na razini prosjeka klase, nije raskošno, ali nije niti skučeno. Isto vrijedi i za prtljažnik obujma 285 litara. Pohvalu zaslužuju komfor sjedala te ovjes, koji se sasvim solidno nosi s lošim podlogama.
Opel Corsa 1.4 Turbo Color Edition
Unutrašnjost Corse izgleda elegantno, no s vremenom je pomalo zastarjela. U All White opremu serijski spadaju klima-uređaj, tempomat, aluminijski naplatci promjera 16 inča te razni estetski dodaci. Kvaliteta izrade i materijali su na najvišoj razini.
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1100 kg
dimenzije: 400x171x149cm
obujam: 1364 ccm
snaga: 88 kW/120 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,3 s
najveća brzina: 193 km/h
potrošnja: 6,1 l /100 km
KONKURENCIJA: VW Polo, Seat Ibiza, Renault Clio, Peugeot 208
CIJENA: 102.575 kuna (testni model) 100.575 kuna (bez doplata)