GS je najkompletniji model u ponudi luksuzne Toyotine marke, čak i s baznim motorom koji puno bolje vuče i zvuči u višim okretajima, ali tada raste i potrošnja
Uglađenost prije svega: Lexus GS odlično je pogođen model
Veliki LS nudi premalo prestiža u odnosu na konkurenciju, a “mali” IS je premalo sportski za svoju klasu. No zato je GS izuzetno dobro pogođen Lexusov model, limuzina koja privlači dizajnom, luksuzom i karakterom već i s osnovnim motorom. Performanse 2.5-litrenog benzinca sasvim su adekvatne, a očarava mirnoćom rada i privlačnim zvukom V6 motora. Istina, puno bolje vuče i zvuči u višim okretajima kad raste potrošnja, koja ionako nije pretjerano niska - u gradu treba računati s 12,5 l/100 km.
No zauzvrat GS nudi visoku razinu uglađenosti u vožnji i to u svakom trenutku, bez obzira gdje ga vozili, a posjeduje i šarm kakav nedostaje tradicionalnim njemačkim rivalima.
Ima najveći LCD
Lexusov GS poznat je i kao automobil s najvećim LCD zaslonom na svijetu! Uz vrhunski multimedijalni sustav Mark Levinson sa 17 zvučnika dolazi i LCD ekran s dijagonalom većom od 31 cm! Nažalost, nije osjetljiv na dodir, i njime se krajnje nespretno upravlja ručicom na konzoli koja glumi miša.
Lexus GS250 Executive
Već paket Executive, na korak od osnovnog Finesse, nudi raskoš i komfor zahvaljujući, primjerice, vrlo udobnim, kožnatim, električnim, grijanim i hlađenim prednjim sjedalima, ali i ostaloj izdašnoj opremi.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1660 kg
dimenzije: 485x184x147cm
obujam: 2500 ccm
snaga: 158 kW/215 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,6 s
najveća brzina: 230 km/h
potrošnja: 8,9 l /100 km
KONKURENCIJA: Audi A6, BMW serije 5, Infiniti M, Mercedes E-klase
CIJENA: 588.240 kn (testni model) 566.200 kn (bez doplata)