Obavijesti

Tech

Komentari 0

Uz ''Bounce off'' društvenu igru zabavite cijelu obitelj

Uz ''Bounce off'' društvenu igru zabavite cijelu obitelj
3

Ove godine božićno okupljanje obitelji uz obilje hrane i uz gledanje repriza božićnih filmova možete pojačati i zajedničkom zabavom prilikom igranja društvenih igara.

Ove godine božićno okupljanje obitelji uz obilje hrane i uz zajedničko gledanje repriza božićnih filmova možete pojačati i zajedničkom zabavom prilikom igranja društvenih igara. Glavni cilj su zabava i smijeh, a oni uz Bounce off igru definitivno neće izostati! 

Igra započinje tako da okupite timove od 2 igrača koji potom biraju karte iz svog skupa – zelenog ili plavog, ovisno o tome kako ste se dogovorili. Na svakoj karti se nalazi jedan primjer oblika u kojem su složene kuglice. Zadatak svakog tima je da isti taj oblik složi s kuglicama na plastičnoj površini namijenjenoj tome. Onaj tim koji je prvi uspio preslikati oblik s karte na plastičnu površinu pobijedio je u toj rundi! Potom slijedi novo izvlačenje karata, novo slaganje kuglica i nova igra

Pakiranje Bounce off igre uključuje jedno plastičnu površinu, 4 plastična postolja za čuvanje kuglica, 16 kuglica, 9 karata s izazovima te uputstva za korištenje. Igra je namijenjena zabavi starijih od 6 godina.

Više o samoj igri i njezinoj cijeni doznajte ovdje!

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.