Prodaja automobila u 2014. je porasla za 22 posto, a najveći rast bilježi Škoda, gotovo 90%. Slijedi japanska Toyota s gotovo 50% više prodanih automobila
Velik rast za hrvatsko tržište: Ovo su najprodavanije marke
Prošle je godine u Hrvatskoj prodano 33.962 automobila, a najuspješnije marke su VW, Opel, Škoda, Peugeot i Renault.
Najviše razloga za zadovoljstvo osim prvog VW-a ima Škoda koja je prvenstveno zbog nabave velikog broja automobila za policiju prodala gotovo 90% više automobila nego 2013. Toyota je pak profitirala zbog poticaja za hibride, ali i zbog obnovljenog Yarisa i novog Ayga. Iako je rast od 22% za pohvalu, za njega su uglavnom zaslužne tvrtke.
Naime, fizički kupci 2014. kupili su nešto više od 11.000 vozila, manje od trećine svih prodanih. Također, poražavajuće je da je uvoz rabljenih veći od prodaje novih auta. Za 2015. predviđa se nastavak rasta prodaje automobila, prvenstveno zbog potražnje rent a cara.