Vrlo bogata oprema čini putovanje u 508 pravim užitkom, a svemu pridonosi i dizelski motor koji oduševljava niskom potrošnjom, mirnoćom i performansama
Veliki test: Novi Peugeot 508 poželjna je poslovna limuzina
Nova serija Blue HDi motora bez sumnje spada među najbolje dizelske agregate na svijetu. Kad se tako dobar motor kombinira s luksuznom inačicom nedavno obnovljenog Peugeota 508, dobiva se putna limuzina koju bi gotovo svatko poželio.
Nakon redizajna 508 izgleda mnogo svježije i bez sumnje je jedan od elegantnijih predstavnika svoje klase. U unutrašnjosti testiranog modela dominira luksuz i tu se nema čemu prigovoriti. Uz to, 508 se izdiže i sa zaista mnogo komfora, sjedala su udobna, prostranost je na visokoj razini, a ovjes odlično filtrira neravnine. Osjetu udobnosti pridonosi i vrhunski motor koji oduševljava mirnim i uglađenim radom te je po tome bez sumnje među najboljima u svijetu. No nimalo lošiji nije ni pri potrošnji. Na testu smo pri vožnji otvorenom cestom trošili okruglih 5 l/100 km, a kombinirano 5,8, što je vrhunski rezultat za veliku limuzinu sa 150 KS.
Sukladno snazi motora dobre su i performanse, no kod agresivnije vožnje dobro bi došao nešto izravniji upravljač i malo tvrđi ovjes. No samim tim 508 potvrđuje karakter komforne i prostrane putne krstarice idealne za duže relacije, koja će se podjednako svidjeti poslovnim ljudima, ali i onima koji imaju dovoljno novca da bi ovakav automobil kupili za obiteljske potrebe. Cijena je visoka, no u usporedbi s razvikanijim konkurentima, Peugeot je s obzirom na bogatu opremu zapravo - povoljan.
TVORNIČKI PODACI
- masa: 1510 kg
- dimenzije: 483x183x146 cm
- obujam: 1997 ccm
- snaga: 110 kW/150 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 8,9 s
- najveća brzina: 210 km/h
- potrošnja: 4,2 l /100 km
- cijena: 268.355 kn (testni model) 240.599 kn (bez doplata)
Testirani 508 Allure BlueHDi 150
Oprema: četverozonska klima, sjenila za stražnja stakla, LED prednja svjetla, alunaplatci od 18”, kamera, navigacija...