S biturbo motorom od 194 KS i 4x4 pogonom Opelov karavan opremljen je za sve prilike. Problem za te prilike mogla bi biti potrošnja od 9,8 litara i ukupna cijena
Vrlo snažna i opremljena: Opel Insignia Biturbo na mini testu
Opelov novi dizelaš ima dva turbopunjača, pa iz dvije litre razvija 194 KS osiguravajući tako velikom karavanu sportske performanse. Uz automatski mjenjač i 4x4 pogon Insignia nema problema s prijenosom snage na podlogu koliko god kolnik bio sklizak - sjajan start garantira u svim uvjetima, čak i na snijegu.
No muče je velika masa, široke gume i premalo osjećaja na komandama, pa je sportske izlete bolje ograničiti na sprint sa semafora. Unatoč 4x4 pogonu u zavojima naglašeno klizi nosom. Usprkos pretencioznom izgledu i imenu, ovdje nije riječ o sportašu već o dobro opremljenom, prostranom, brzom i snažnom obiteljskom automobilu.
No za te prilike problem bi mogla biti prosječna potrošnja na testu od 9,8 l/100 km, kao i ukupna cijena.
Opel Insignia ST 2.0 CDTI Biturbo 4x4
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1878 kg
dimenzije: 491x186x152cm
obujam: 1956 ccm
snaga: 143 kW/194 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,7 s
najveća brzina: 220 km/h
potrošnja: 9,2 l /100 km
CIJENA: 307.400 kuna (testni model) 278.750 kuna (bez doplata)
KONKURENCIJA: VW Passat Variant, Mazda6 Wagon, Ford Mondeo Estate
PLUS: sjajan vanjski izgled, snažan dizelski motor, performanse, vrlo bogata oprema, prostranost, uglađen mjenjač
MINUS: izražena “turbo rupa”, velika potrošnja goriva, tvrd ovjes, velika masa automobila, naglašena buka motora