Obavijesti

Adidas streetball turnir na obnovljenom terenu Tuškanac!

Adidas streetball turnir na obnovljenom terenu Tuškanac!
1

U nedjelju 1. rujna, adidas organizira streetball turnir na obnovljenom košarkaškom terenu legendarnog kluba Cibone na Tuškancu.

U nedjelju 1. rujna, adidas organizira streetball turnir na obnovljenom košarkaškom terenu legendarnog kluba Cibone na Tuškancu. Nakon iznimno uspješnog posjeta NBA superzvijezde Derricka Rosea Zagrebu, organizacijom ovog turnira, adidas nastavlja s DRose kampanjom kojom želi promovirati košarku među mladima pružajući im priliku da pokažu svoje vještine na terenu.

Na facebook stranici adidas basketball, 14. kolovoza, adidas je pozvao na turnir 8 ekipa mlađih kadeta, 8 ekipa kadeta i 16 seniorskih da se prijave na sudjelovanje na streetball turniru. Mjesta su popunjena u rekordnom roku a ekipe se sastoje od tri igrača i jedne rezerve. Sve finaliste očekuju adidasove nagrade, a pobjednicima seniorskog dijela natjecanja bit će uručen dres hrvatske reprezentacije s potpisima igrača i DRose komplet proizvoda. Broj prijava ograničen je brojem ekipa.

Osim vrhunske zabave i odličnog programa prožetog brojnim košarkaškim sadržajima kao što su natjecanja u tricama i zakucavanjima u kojima osim igrača može sudjelovati i publika, atmosferu će dodatno zagrijati Mario Petreković i košarkaška legenda Gordan Giriček. Ulaz na adidas streetball turnir je besplatan.

Više od 50 godina, adidas inovativnim proizvodima oprema košarkaške superzvijezde, kao što su danas Derrick Rose i Dwight Howard, a od 2006. godine je službeni dobavljač dresova i sportske odjeće za NBA i WNBA ligu. adidas Croatia slijedi globalnu strategiju podrške košarci i aktivan je sponzor Hrvatskog košarkaškog saveza te košarkaških klubova KK Cibona i KK Cedevita.

Tvrtka adidas Croatia d.o.o. osnovana je sredinom 2008. godine, kao dio Regije jugoistočne Europe adidas Grupe, te slijedi njenu globalnu strategiju. Tvrtka djeluje na području Hrvatske, Slovenije i Kosova, a brandovi koje dovodi na lokalno tržište su adidas i Reebok. Ključni cilj za adidas brandove jest povećati tržišni udio putem dva osnovna segmenta marke Sport Performance i Sport Style. Kroz partnerstvo sa sportom i na lokalnoj razini oživljava se korporativna ideja „adidas is all in“ kod svih zaljubljenika u sport, od amatera do profesionalaca, a jednako velika pažnja posvećuje se i pozicioniranju modnog segmenta, posebice kroz marke Originals i NEO.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Diktator opsjednut seksom: Ima 9000 auta i zlatni Boeing...
RASKALAŠEN ŽIVOT SULTANA

Diktator opsjednut seksom: Ima 9000 auta i zlatni Boeing...

Za 50. rođendan 1996. godine potrošio je 40 milijuna dolara jer je slavlje trajalo dva tjedna i Michael Jackson mu je održao tri koncerta. Svako od raskošnih vjenčanja njegovo petoro djece, trajalo je više od tjedan dana

'Grudi su mi toliko ogromne da me mnogi ljudi mrze zbog njih'
PROBLEMI S VELIČINOM

'Grudi su mi toliko ogromne da me mnogi ljudi mrze zbog njih'

Ukrajinka tvrdi da su joj njezine velike grudi broj 30 HH cijeli život stvarale probleme. U školi su ju maltretirali, ne može vježbati osnovne kardio vježbe, a umjesto da bude učiteljica radi putem interneta
Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama