Godišnja prodaja krafni u Tajvanu porasla je na 33 milijuna kuna, a u Japanu su kupci čekali čak dva sata u redu kako bi kupili poslasticu
Azijati poludjeli za američkim krafnama
Zbog iznimno velikog interesa najpoznatiji lanci američkih porizvođača krafni otvorili su svoje trgovine u Kini, Tajvanu, Južnoj Koreji i Japanu. Azijati su toliko poludjeli za slatkim dizanim tjestom da znaju čekati u redu i po dva sata. - Jako su dobre, osim ako ih ne pojedete previše pa vam bude slabo - izjavila je jedna srednjoškolka, koja je postala stalni kupac. U Tajvanu je 2004. godine otvorena prva trgovina. Sada ih je ukupno pet u Tajvanu, a dnevna prodaja krafni je između 15 i 20 tisuća, no broj stalno raste. Godišnja zarada u posljednjih deset godina porasla je na gotovo 33 milijuna kuna. Tadashi Kitami, predstavnik Dunkin' Donuta za tajvansko tržište, potvrdio je da do kraja 2009. godine žele otvoriti 100 trgovina. U Japanu je prošle godine svoja vrata sladokuscima otvorila trgovina Krispy Kreme, koja je uspjela postići da čak stotinjak Japanaca čeka u redu za svoju krafnu.