Obavijesti

News

Komentari 104

Domaćica ima novu ambalažu, mnogima se ne sviđa: 'Nismo se maknuli iz kamenog doba'

Domaćica ima novu ambalažu, mnogima se ne sviđa: 'Nismo se maknuli iz kamenog doba'

Kraš je na tržište izbacio nove kutije popularnog keksa Domaćica te su uz originalni naziv dodali i zanimanja. No, mnogima se to nije svidjelo

VIDEO

Kraš je na tržište izbacio novu ambalažu popularnog keksa Domaćice, što je izazvalo brojne reakcije građana na društvenim medijima. 

Na novom izdanju kutije uz ime stoji dodatak raznih zanimanja: "Domaćica i menadžerica", "Domaćica i pravnica", "Domaćica i programerka", "Domaćica i umjetnica"... 

No, mnogima se dodavanje zanimanja uz originalno ime keksa nije svidjelo, a neki od njih čak su komentirali kako i samo ime "Domaćica" nisu povezivali uz pojam kućanice, već uz domaće kekse. 

- Htjeli su politički korigirati davno definirano ime proizvoda pa ispada da ga se srame - jedan je od komentara. 

- Što fali tome da se bude samo domaćica? 

- Je l' ovo znači da muškarci nemaju što kupovati Domaćice? 

Čokolada s čvarcima postala je stvarnost! Kraš se šalio, a ljudi se oduševili njihovom idejom
Čokolada s čvarcima postala je stvarnost! Kraš se šalio, a ljudi se oduševili njihovom idejom

- Volim te kekse, ali ova ambalaža ne da odbija, nego zaista ne želim je više kupovati. 

- Nismo se makli od pećine - samo su dio komentara na društvenim mrežama. 

Iz Kraša objasnili o kakvoj se kampanji radi 

Iz Kraša su se oglasili na službenoj stranici. 

Cilj je naše nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju. Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsjetili na to da da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna.

U suradnji s agencijom Ipsos proveli smo istraživanje, u kojem većina ispitanika, i odraslih žena (70 posto) i odraslih muškaraca (51 posto), kao i tinejdžerica (73 posto) i tinejdžera (72 posto), tvrdi da žene obavljaju veći dio poslova u kućanstvu. U sljedećoj ćemo fazi kampanje na društvenim mrežama kroz izazove poticati građane da preuzmu obavljanje kućanskih poslova na sebe i dokumentiraju konkretne aktivnosti kojima sudjeluju u ravnopravnoj podjeli poslova u kućanstvu. Dio kampanje bit će i edukacija mladih generacija o vlastitoj odgovornosti prema kućanskim obvezama i važnosti pravedne podjele kućanskih poslova među svim članovima kako bismo ih potaknuli da od djetinjstva stvaraju ispravne navike i usvoje ih za budućnost.

U dogovoru s Institutom za hrvatski jezik i jezikoslovlje pokrećemo i inicijativu za promjenu dijela definicije domaćice u pojedinim rječnicima i osuvremenjivanje tog pojma koju će moći podržati i građani putem posebne platforme koja će uskoro biti aktivna.

Vjerujemo da će javnost prepoznati pravu namjeru ove kampanje te sve pozivamo da se uključe u osvještavanje i promicanje te društveno važne teme.

Više detalja o cjelokupnoj kampanji bit će dostupno na stranici kras.hr/hr/ijasamdomacica tijekom ovog tjedna sa službenim početkom kampanje.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 104
VIDEO

Ubojstvo na Črnomercu! Sin ubio majku, policija ga privela
24SATA NA MJESTU DOGAĐAJA

Ubojstvo na Črnomercu! Sin ubio majku, policija ga privela

Osumnjičeni muškarac je priveden. U tijeku je očevid i kriminalističko istraživanje, objavila je policija.

Muškarac ubio majku, drugi oca, treći izbo poznanika, pustio da danima umire u mukama...
UBOJSTVO ZA UBOJSTVOM NA ČRNOMERCU

Muškarac ubio majku, drugi oca, treći izbo poznanika, pustio da danima umire u mukama...

U samo tri mjeseca, dogodilo se više stravičnih incidenata na zagrebačkom Črnomercu. U najnovijem od njih, u subotu ujutro, sin je izbo majku (68)
Pomlatili se nasred ceste zbog sukoba u prometu: 'Uđi u auto, polomit ću ga, majke mi mile!'
SNIMKA IZ SPLITA

Pomlatili se nasred ceste zbog sukoba u prometu: 'Uđi u auto, polomit ću ga, majke mi mile!'

SPLIT- U Splitu je zbog nesuglasica u prometu u petak ujutro došlo do vrijađanja i psovanja, a potom i naguravanja i sukoba. Prema snimci portala Dalmacija Danas, u tučnjavi je sudjelovalo pet ljudi. - Uđi u auto, polomit ću ga, majke mi mile! - govori muškarac na snimci. - Pusti ga, vidiš da je kreten - čuje se žena. Policijski službenici su četvero ljudi doveli u postaju, protiv svih idu prijave...