Obavijesti

Viral

Komentari 107

Evo, ovako se podiže natalitet: Bez srama ih 'tjerali' na seks...

Evo, ovako se podiže natalitet: Bez srama ih 'tjerali' na seks...
1

Dok se Hrvatska bori i osmišljava demografske mjere kojima se želi zaustaviti izumiranje, Danci su se odlučili za sasvim drugačiji, ali i originalni pristup. Što je najbolje, donio im je rezultate...

VIDEO

Premijer Andrej Plenković u subotu je najavio rebalans proračuna nakon 1. srpnja kako bi Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku imalo više novca za provedbu demografskih mjera. Istaknuo je i kako je njegova Vlada u zadnjih godinu i pol dana podigla roditeljske i rodiljne naknade, poreznom reformom ostavili su više sredstava dohotka ljudima, subvencioniraju stambene kredite za mlade obitelji, povećali su obuhvat dječjeg doplatka te se investira u izgradnju vrtića.

Predsjednica pak ima svoja četiri prijedloga za povećanje nataliteta, a to su: rješavanje problema rada na određeno, paket beneficija za mlade i obitelji u nerazvijenim krajevima, pozitivna diskriminacija majki te financijska pomoć obiteljima bez posla.

Iako već desetljećima polako izumiremo, ovaj problem opet je aktualan jer je lani zabilježen najveći pad broja stanovnika u posljednjih 20 godina - rođeno je više od 40 tisuća djece, ali umrlo je gotovo 20 tisuća stanovnika više. Posljednji put pozitivan prirodni prirast zabilježen je 1997. kada je rođeno 55 i pol tisuća djece, a umrlo je 2500 stanovnika manje.

Dobra vijest je problem: Manje je nezaposlenih jer su se iselili!
Dobra vijest je problem: Manje je nezaposlenih jer su se iselili!

Sa sličnim problemom suočili su se i Danci, a za njega su pronašli i sasvim originalno rješenje. 'Do It For Denmark' (Učini to za Dansku) bilo je ime akcije iz 2014. tijekom koje je danska putnička agencija Spies Rejser snimila humorističnu televizijsku reklamu u kojoj su Dance pozvali na seks kako bi povećali natalitet i 'spasili' Dansku.

Osim te, snimljene su još dvije reklame: 'Do It For Mom' (Učini to za majku) i 'Do It Forever' (Čini to zauvijek).

Koliko god njihova ideja nekom zvučala bizarno, Dancima je uspjelo. Već sljedeće godine nakon prve reklame u Danskoj je tijekom ljeta bilo čak 1200 poroda više nego godinu ranije. Osoblje u bolnicama govorilo je kako desetljećima nisu iskusili takvu 'navalu beba', a Danci su tada i prvi put u posljednjih 6 godina dobili preko 60 tisuća beba u godini.

Ovo su reklame zbog kojih su Danci krenuli 'u akciju': 

Do It For Denmark

Reklama počinje crnim statistikama i govori kako Vlada ne može naći rješenje. Tada nam govori kako je 10 posto Danaca začeto izvan Danske tijekom godišnjih odmora, a i kako se ljudi više seksaju na odmoru. Putnička agencija tada je Dance pozvala da krenu putovati i raditi djecu, a ponudili su i trogodišnju zalihu potrepština za bebe svima koji uspiju dokazati da su bebu napravili baš tijekom odmora na koji su išli s agencijom Spies Rejser.

Do It For Mom

Druga reklama iz serije igrala je na svačiju slabu kartu - njihove majke. U videu se govori kako mnoge majke neće iskusiti radost da budu bake i govori se mladim Dancima da ne uskrate svojim roditeljima to zadovoljstvo već da se 'prime posla' i to tijekom aktivnog odmora na nekoj sunčanoj lokaciji jer sunce i aktivnosti potiču seks. 

Do It Forever

U trećoj reklami pohvalili su se da je akcija s reklamama uspjela i da se natalitet opet podiže, ali onda su rekli kako se pojavio novi problem. Naime, zbog puno djece, roditelji u Danskoj počeli su se sve manje seksati, a to im je onda loše utjecalo na zdravlje.

Problem egzodusa i izumiranja Hrvata: Ima li uopće rješenja?
Problem egzodusa i izumiranja Hrvata: Ima li uopće rješenja?

Rješenje je opet bilo isto - otiđite na odmor na neko egzotično mjesto jer takvo iskustvo poveća šansu za seks za preko 100 posto.

 

 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 107
VIDEO

Optička iluzija podijelila svijet: Što vi vidite, psa ili čovjeka?!
ANKETA

Optička iluzija podijelila svijet: Što vi vidite, psa ili čovjeka?!

Neki će reći da vide čovjeka s ruksakom koji ide prema snježnoj šumi. Drugi će reći da vide psa koji trči prema kameri. Fotografija se masovno šera po društvenim mrežama. Što vi kažete?

Splićanin udario auto, sad traži vlasnika. Neki oduševljeni tim potezom, ali drugi baš i nisu...
ŠTO VI MISLITE?

Splićanin udario auto, sad traži vlasnika. Neki oduševljeni tim potezom, ali drugi baš i nisu...

Neki nisu oduševljeni ovim potezom: 'To nije svaka čast, već bježanje s mjesta nezgode. Zove se policija i prijavi se, a ne bježati i tražiti preko portala', napisali su mu u komentaru
VIDEO Orangutan imao ozljedu, ono što je učinio šokiralo ih je: 'Prvi put imamo sve na snimci'
NEVJEROJATNO

VIDEO Orangutan imao ozljedu, ono što je učinio šokiralo ih je: 'Prvi put imamo sve na snimci'

On je praktički koristio flaster. Činilo se da je njegovo ponašanje bilo namjerno. Selektivno je tretirao ranu biljnim sokom, rekla je doktorica biologije