Obavijesti

Viral

Komentari 117

Koje ribe s ovog kalendara vam se više sviđaju? Teška odluka...

Koje ribe s ovog kalendara vam se više sviđaju? Teška odluka...

Carponizer je njemačka tvrtka koja se bavi opremom za ribolov, a nedavno su skrenuli pažnju na sebe svojim kalendarima za 2018. godinu. Gole djevojke i šarani? Ne zvuči loše...

VIDEO

Na internetu je osvanuo bizaran kalendar tvrtke Carponizer, njemačke web trgovine za ribolov, napravljen za nadolazeću 2018. godinu.

Kako to već ide kod takvih kalendara, dvanaest djevojaka u oskudnom izdanju golica maštu gledatelja, no u neuobičajenom okruženju. Naime, društvo im prave - šarani.

Kalendar s golim ženama i ribama

Kalendar je dizajniran da 'ubrza muško srce' i privuče ljude u ribolov. Na ideju je došao Hendrik Pöhler, kad je vidio dvije djevojke u ribičiji.

Kalendar s golim ženama i ribama

- Pomislio sam da bi kalendar mogao biti popularan zbog svoje jedinstvenosti. Ideja je pomalo neobična, no i vrlo uspješna. Kalendar je postao popularan diljem svijeta, rekao je Pöhler.

Kalendar s golim ženama i ribama

Zanimljivo, većina kupaca su žene, a pretpostavlja se da kalendare kupuju svojim muževima, braći i ostaloj muškoj rodbini.

Za fotografije je zaslužan Raphael Faraggi, a kalendar se prodaje na Amazonu po cijeni od 19 eura.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 117

VIDEO

Kako bi izgledalo vaše ime da ga je 'napisala' priroda? Ovo je stranica koja daje odgovor!
POIGRAJTE SE

Kako bi izgledalo vaše ime da ga je 'napisala' priroda? Ovo je stranica koja daje odgovor!

Na stranicama NASA-e možete upisati svoje ime, prezime... Ili nekog vašeg bližnjeg, a stranica će ime 'ispisati' ime 'prirodnim slovima'...
'U slastičarnu Le Kolač sam uložio preko 350.000 eura'
INTERVJU S ROBERTOM HROMALIĆEM

'U slastičarnu Le Kolač sam uložio preko 350.000 eura'

Plus+ Nakon kraha slastičarnice u Zagrebu, svoje znanje i rad je okrenuti prema turizmu, pa mu je stalna destinacija postala Dubrovnik. U Zagrebu je publika premala da bi se tamo prakticirao inozemni model, smatra