Obavijesti

Konzum prodavaonicama zavladala je NIKIforija

Konzum prodavaonicama zavladala je NIKIforija
4

NIKIforija – velika zabavna avantura s omiljenim Ninja kornjačama i Hello Kitty zavladala Konzum prodavaonicama

Glavni junaci ove vesele avanture popularne su Ninja kornjače i omiljena Hello Kitty. Ninja kornjače obožavaju djeca diljem svijeta, a nakon svjetske premijere filma Teenage Mutant Ninja Turtles, koji uskoro stiže i u naše kino dvorane, možemo očekivati pravu ninjomaniju.  Hello Kitty, omiljena maca koja je osvojila djevojčice i djevojke diljem svijeta, ove godine slavi i svoj 40.-ti rođendan. Naime,  bijelu mačku s crvenom mašnicom dizajnirala je japanska dizajnerica Yuko Shimizu, a prvi se puta pojavila 1974. u Japanu. Prepoznavši snagu ovih, zasigurno svjetski najjačih licencnih brandova, Konzum je za svoje kupce osmislio veselu avanturu u prodavaonicama koje će biti u potpunosti u znaku ovih omiljenih dječjih likova.  

Od 28. kolovoza u Konzum prodavaonicama traje NIKIforija, veliki loyalty program koji će oduševiti djevojčice i dječake, ali i njihove roditelje. Ovaj zabavni program jedinstven je po atraktivnim Ninja kornjača i Hello Kitty kutijama, koje uz album u koji se umeću 3D kartice s omiljenim likovima, sadrži i 2 društvene igre, rollinz figurice te kockicu za igru, pa je zabava za cijelu obitelj i veselo društvo zajamčena. Ninja kornjače i Hello Kitty kutije za sudjelovanje u NIKIforija programu dostupne su po cijeni od 34,99 kn, a izložene su na posebnim policama u Konzum prodavaonicama. 

Jednu besplatnu 3D karticu moguće je osvojiti kupnjom u Konzumu u iznosu od 75 kuna, ali i jednostavnije, kupnjom posebno označenih proizvoda. Kolekcija 3D kartica sastoji se od 36 različitih vizuala s Ninja kornjačama ili Hello Kitty,  koje nisu samoljepljive te su stoga pogodne za igranje i razmjenu. Uz sličicu se nalazi i žig koji se lijepi na poseban letak, a za sakupljenih 10 žigova kupac osvaja besplatnu atraktivnu rollinz figuricu. Album atraktivnog dizajna sadrži dodatno mnoštvo priča, igara, zagonetki i bojanki za čitanje i zabavu, a u prigodnim društvenim igrama uživat će i mali i veliki. 

NIKIforija će tresti prodavaonice Konzuma sve do 22. listopada. U tom periodu bit će mnoštvo prigodnih događanja i vesele zabave s popularnim Ninjama i Hello Kitty u prodavaonicama diljem Hrvatske. Djeca i roditelji uživat će u atraktivnim zabavnim kornerima te programu uz kreativne nagradne igre.

Pridružite se i Vi NIKIforiji u Konzum prodavaonicama i ove jeseni uživajte u zabavi s omiljenim Ninja kornjačama i Hello Kitty. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Ovo su radna vremena trgovina i šoping centara ove nedjelje
DETALJAN VODIČ

Ovo su radna vremena trgovina i šoping centara ove nedjelje

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara nedjeljom: trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini. Trgovci odlučuju koje nedjelje su radne, a vodič s radnim vremenom svih dućana pogledajte ovdje

Ljudi u Hrvatskoj i danas umiru od raka zbog Černobila 1986.
FELJTON: ČERNOBIL, 4. DIO

Ljudi u Hrvatskoj i danas umiru od raka zbog Černobila 1986.

Oni koji su bili izloženi manjim radijacijama umirali su u godinama nakon i to od akutnih bolesti ili od raka. Katastrofom u Černobilu pogođeni su milijuni ljudi koji su osjetili posljedice izloženosti zračenju
Spasio tisuće, na kraju se ubio: Uništili snimke koje je ostavio
FELJTON: ČERNOBIL, 5. DIO

Spasio tisuće, na kraju se ubio: Uništili snimke koje je ostavio

Valerij Legasov je tvrdio da je vlast tajila greške u dizajnu reaktora, ali i prethodne nesreće u drugim elektranama. Dvije godine nakon černobilske katastrofe se objesio