Obavijesti

Kupite karte za pola cijene - MakroMikro & Mirko Filipović

Kupite karte za pola cijene - MakroMikro & Mirko Filipović
1

Kupite karte za finalni turnir K1 u Zagrebu. Ulaznice se mogu, kao iza medvjede, kupiti u MakroMikro prodavaonama i to 50% gotovinom, a 50% vrijednosti MakroMikro proizvoda.

Tvrtka MakroMikro i dalje pomovir projekt „Sve pod račun“.  Započeli su u suradnji s KHL Medveščak Zagreb.  Kroz  brigu o okolišu  željela se skrenuti pozornost na društveno odgovorno ponašanje oba subjekta i posjetilaca utakmica KHL Medveščak Zagreb.

Donošenjem prikupljenih nepotrebnih, rabljenih, zastarjelih stvari i opreme građanima se omogućava da u poslovnicama tvrtke MakroMikro kupe povoljnije ulaznice za utakmice KHL Medveščak Zagreb ili da umanje troškove kupovine informatičke opreme do 50 posto.

Ta se aktivnost nastavlja sada sa promoviranjem borbe za naslov svjetkog prvaka Mirka Filipovića na prvom finalnom turniru K1 koji će se održati u Zagrebu. Ulaznice se mogu kao iza medvjede kupiti u MakroMikro prodavaonama i to 50% gotovinom, a 50% vrijednosti čine:u toneri za laserske printere, računala, hard diskovi, memoriski USB stickovi, nepotrebni DVD i CD mediji, električni i elektronički rabljeni proizvodi, mobiteli,  zlato, srebro, bakar, kućna plastika, papir... U  ovoj društveno odgovornoj misiji svi ti resuri postaju  važni učesnici , a njihova vrijednost umanjuje cijenu ulaznice ili novog računala, tableta, mobitela. 

„Zajedno smo se smijali kako ćemo osmisliti nove verzije reklama za Mirka Filipovića i Makro Mikro. Pa se nadamo da će ljudi razumjeti razliku između Makro Mirka i Makro Marka“, komentirao je povod suradnje s Cro Copom, Željko Brigljević, direktor MakroMikra. „Mirko je uvijek spreman za šalu i sam je odmah izbacao nekoliko prijedloga, .... no neki će biti samo za kućnu upotrebu. MarkoMirko i Makromakro biti će od sada dosta isprepleteni pa će se morati dobro razmisliti,  jel se misli na Mirka u grandioznom izdanju ili na poduzeće u bilo kojem izdanju“ istaknuo je Brigljević. 

Nakon dobre promocije sa KHL Medvešćakom nema razloga da se ne odužimo našem najboljem borcu i da pokušamo napuniti dvoranu što je moguće više ... i sa malo naovaca kojeg danas svima nedostaje. Mirku se na prvu ideja svidjela, jer on također ima pozitivan stav na zdravo ekonomsko i ekološko shvaćanje današnjice i nije ga uopće trebalo nagovarati već je sam istaknuo:“ ovo je dobro za našeg čovjeka, da za male novce dođe navijati u Arenu i da puna dvorana zagrmi i naprvi vrhunsku atmosferu navijanjem.“

Kao plod suradnje snimljen je i spot kojim je najavljena ova humana i opće vrijedna akcija s ciljem što odgovornijeg ponašanja i čišćeg okoliša i što posjećenije dvorane za finalni turnir K1 koji se po prvi puta održava u Zagrebu. 

Više informacija o projektu može se saznati na www.svepodracun.hr

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.