Obavijesti

Kvaka24

Komentari 1

Significo: 'Preuzimamo komunikaciju tvrtki i stvaramo prilike za uspješno poslovanje'

Significo: 'Preuzimamo komunikaciju tvrtki i stvaramo prilike za uspješno poslovanje'

Significo je poznato ime u svijetu komunikacija. Brojni poduzetnici su prepoznali vrijednost ovog modernog kontakt centra, a Tomislav Iveta nam je objasnio koje prednosti se kriju iza kvalitetne korisničke podrške

VIDEO

Svaki poduzetnik će se na svojem poslovnom putu susresti s mnogim poteškoćama, a Significo se brine da jedna od njih ne bude loša korisnička podrška. Odnos prema kupcima je izrazito bitna komponenta poslovanja koja ne bi trebala patiti samo zato što poslovanje nema dovoljno ljudskih resursa za njegovo upravljanje. Significo je vanjski partner koji preuzima djelomičnu ili potpunu komunikaciju određene tvrtke s njihovim kupcima ili klijentima.     

Significo već više od 14 godina donosi inovativna rješenja kojima unaprjeđuje poslovanje hrvatskih i inozemnih klijenata. Osim korisničke podrške koja je na raspolaganju 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, nude i verifikaciju podataka, marketinške kampanje i analitiku praćenja rada čime dolazi do povećanja korisničkog zadovoljstva.

Razgovarali smo s Tomislavom Ivetom koji u Significu vrši funkciju menadžera za poslovne operacije. Tomislav nam je otkrio koji su ciljevi tvrtke Significo, što oni točno rade za svoje klijente i zašto je bitno poduzetnicima njegovati dobar odnos s kupcima. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Tko su vaši klijenti?

Naši klijenti su tvrtke koje idu u korak s vremenom, koje prate trendove i razumiju da je u današnje vrijeme izrazito važno zadržati postojećeg kupca. Surađujemo s vodećim hrvatskim i međunarodnim tvrtkama od kojih bi istaknuli samo neke poput INA, Spar, Croatia osiguranje, Telemach, Porsche Inter Auto Hrvatska, HŽ putnički prijevoz i mnogi drugi. 

Naše usluge su kreirane i prema tipovima poslovanja, pa tako imamo prilagođena rješenja za male poduzetnike. Tokom aktualne pandemijske situacije višestruko nam se povećao broj upita upravo takvih tvrtki, pretežito onih koji se bave djelatnostima internetske trgovine.

Više ovakvog sadržaja pročitajte u specijalu Kvaka24.

Imate li više stalnih klijenata ili klijenata za koje izvršite jednokratnu uslugu?

Sa svim našim klijentima gradimo partnerski odnos i nastojimo unaprijediti njihove procese i poslovanje. Većina naših klijenata su stalni klijenti što nas iznimno raduje jer je to dokaz da radimo kvalitetan posao koji našim partnerima stvara dodatnu vrijednost i omogućuje konkurentsku prednost na tržištu. 

Kako izgleda vaša usluga?

Od odluke klijenta do početka projekta, Significu je potrebno 15 radnih dana i to kroz četiri koraka: definiranje procesa, edukaciju i trening, tehničku implementaciju te produkciju. 

Sa svakim potencijalnim klijentom održimo sastanak na kojem velik dio vremena posvećujemo upoznavanju s njegovim poslovanjem. U našem poslu ne postoji unificirano rješenje za svaku tvrtku i za svaku industriju stoga blisko surađujemo s menadžmentom tvrtke za što bolju pripremu projekta i izrade kvalitetnog rješenja. 

Svojim klijentima dajete povratne informacije o trenutnom poslovanju, ali i njegovom poboljšanju. Kako to prihvaćaju?

Kada komuniciramo s kupcima i korisnicima dolazimo do velike količine informacija koje su bitne za poslovanje naših partnera. Prije nego prezentiramo povratnu informaciju o poslovanju, sve prikupljene informacije analiziramo i pretvaramo u podatke u obliku mjesečnih, tjednih ili dnevnih izvještaja. Na temelju tih izvještaja, naši partneri donose odluke koje često mijenjaju način na koji pristupaju kupcima, ali i način na koji oni funkcioniraju kao tvrtka. 

Klijenti rado prihvaćaju povratne informacije koje su utemeljene na konstruktivnim podatcima i analizama, jer su svjesni da je to u njihovom najboljem interesu što im pomaže da budu uspješniji i efikasniji.

Što garantirate svojim uslugama?

Našim partnerima možemo garantirati brzu reakciju na svaki upit kao i činjenicu da ćemo zaprimiti svaki poziv, mail i upit. U 97% slučajeva javljamo se na prvi poziv, imamo 95% riješenih upita u prvom pozivu, a na 91% poziva odgovaramo unutar 30 sekundi. Svima ostalima povratno se javljamo unutar deset minuta. Na 97% mailova odgovoreno je unutar 60 minuta. 

Kupac ne smije čekati. Pokazalo se da pravovremenim odgovorom i brzom reakcijom možete povećati prihode i do 40%.

Što bi bila vaša prednost u odnosu na slične tvrtke ili usluge? 

Naša prednost je lokalna podrška i ekspertiza, brzina i jednostavnost implementacije naših rješenja te "prodajni DNK" koji njegujemo od samih početaka. 

Na temelju višegodišnjeg iskustva, razvili smo vlastito softversko rješenje SIGNIFICO 360, koje našim partnerima omogućuje praćenje svih aktivnosti njihovih klijenata u realnom vremenu. Uz educirane i profesionalne djelatnike u kontakt centru, SIGNIFICO 360 softver omogućuje maksimalnu prilagodljivost potrebama i procesima rada klijenata iz raznih industrija. 

Kroz SIGNIFICO 360 na jednostavan način povezujemo kompanije s klijentima i kupcima kroz različite interaktivne kanale komunikacije: telefon, email, chat, WhatsApp, video i društvene mreže.

Što bi poručili mikro, malim i srednjim poduzetnicima? Kako se mogu osnažiti na izazovnom tržištu i na što trebaju obratiti posebnu pozornost?

Kupac ima veću moć nego ikad i svakim danom sve više kompanija shvaća da je korisnička podrška područje na kojem se dobiva ili gubi utakmica. Živimo u izazovnim vremenima, svi se bore za kupce, sve se ubrzalo, a pokazatelji javljaju da prosječna tvrtka ne odgovori na čak 40% poziva svojih kupaca - sve je to propuštena prilika.

U suradnji s nama, tvrtke ostvaruju veću neovisnost o tržištu rada jer mi preuzimamo cijeli proces zapošljavanja i edukacije djelatnika prema najvišim standardima. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Stručnjaci složni: 'Isplati se ulagati u intelektualno vlasništvo i njegovu zaštitu'
KVAKA24: BUDITE EUSMART

Stručnjaci složni: 'Isplati se ulagati u intelektualno vlasništvo i njegovu zaštitu'

Na radionici pod nazivom 'Zaštitite svoje intelektualno vlasništvo' stručnjaci, ali i mali te srednji poduzetnici, složili su se u jednome - ulaganje u intelektualno vlasništvo i njegovu zaštitu uvijek se isplati

Majstori ljepote čekaju vas na Velesajmu, a mi poklanjamo 4 ulaznice najbržima!
PRIJAVITE SE

Majstori ljepote čekaju vas na Velesajmu, a mi poklanjamo 4 ulaznice najbržima!

Od 8. do 10. ožujka, na Zagrebačkom Velesajmu održat će se stručno događanje 'Majstori ljepote – Dani frizera i kozmetičara HOK-a', a mi vodimo četiri najbrža čitatelja i čitateljice na ovaj spektakl ljepote
Prijavite se na besplatni tečaj i kroz tri poglavlja upoznajte osnove budućih tehnologija
za mala i srednja poduzeća

Prijavite se na besplatni tečaj i kroz tri poglavlja upoznajte osnove budućih tehnologija

Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju organizira Launch event u sklopu kojih će se održati uvodna prezentacija o projektu Digital Master, panel na temu "Kako tehnologija ulazi u mala i srednja poduzeća” i networking