Lifestyle

Poznati fotograf snimio predivne fotografije i video Amsterdama

Apsolutno divno: Dvije godine snimao timelapse Amsterdama

Nizozemac, poznati fotograf Albert Dros, pune dvije godine fotografirao je svoj rodni Amsterdam, kako bi učinio da svoje sugrađane ponosnima, a turiste potaknuti da dođu o ovaj čarobni grad

Rezultat je doslovno nevjerojatan - fotografije i video koje je objavio su presavršeni, slažu se svi koji su ga pogledali. Ako prije ovog i niste razmišljali o tome da posjetite Amsterdam, ove očaravajuće fotografije će sigurno potaknuti tu želju, jednako kao i video, koji je objavljen na YouTube kanalu, pod naslovom 'Amsterdam - moj dom'.

POGLEDAJTE VIDEO: Najveći toranj za penjanje u Nizozemskoj

01:02

Objavu dijeli Albert Dros (@albertdrosphotography)

- Preselio sam se u Amsterdam prije nekoliko godina i osjetio da je to moj novi dom. U Amsterdamu je toliko ljepote koju sam povremeno znao uhvatiti fotoaparatom, no htio sam nešto više. Stoga sam odlučio 'zarobiti' grad snimajući ga u pokretu, uz određeni vremenski razmak. Želim samo pokazati ljepotu grada. Želim da mještani budu ponosni na njega, a turisti da ga požele posjetiti - kaže 34-godišnji fotograf za Daily Mail.

Restoran u Amsterdamu goste prima u 'staklenicima' za dvoje

Treba naglasiti da je snimljen timelapse tehnikom, tako da fotograf na istom mjestu snima niz fotografija, koje onda spaja u cjelinu.

Objavu dijeli Albert Dros (@albertdrosphotography)

POGLEDAJTE VIDEO:

- Odlučio sam da ću snimiti timelapse snimke kad god budem imao vremena, u trenucima kad su vremenski uvjeti u gradu bili lijepi. Nisam imao određeni rok. Znao sam da će film biti gotov kad osjetim da sam snimio dovoljno lijepih snimaka - priča.

Kako se inače bavi pejzažnom fotografijom i ima iskustva u multimedijalnom dizajnu, a po struci je grafički dizajner, Dros je pripremajući video sve odradio sam. a mjesta na kojima će snimati pronalazio je jednostavno vozeći se biciklom po gradu.

Tražio je dijelove grada u kojima je bilo puno 'muvinga'.

- Samo bih sjeo na bicikl, vozio se i snimao prizore iz dijelova grada. I dijelove mjesečine nad gradom - priča. Za to je koristio i aplikaciju PhotoPills, kako bi točno znao kad i gdje mjesec izlazi i zalazi, jer je želio da na snimkama bude na vrhu zgrada.

Jedan od najdražih trenutaka u filmu mu je je pomrčina Mjeseca iznad obrisa grada, zbog koje je ustao u 4 ujutro.

- Volim prijelaz iz užurbanog dijela filma u pomalo opuštajući dio. Jako volim i snimak na kojem vidite zrakoplov ispred mjeseca. To je  bila sreća, nije planirano, ali je čudesno to imati na snimci. A pomrčina je doista nešto što se ne vidi baš svaki dan, posebno ne u kombinaciji s vedrim nebom tu u Nizozemskoj. Imao sam sreću da sam to uspio snimiti, pa je to baš poseban dio filma za mene - dodaje.

Tokio najsigurniji svjetski grad, a u Europi to je - Amsterdam

Projekt prikazuje Amsterdam i kroz različita godišnja doba, no šarm grada je konstantan, s tim da autor priznaje kako je vjerojatno veći dio vremena na terenu proveo snimajući fotografije koje na kraju nije iskoristio. Neki su ga propusti i koštali.

- Uvodni snimak je iz Hilton Skyloungea. Išao sam u hotel više od 10 puta kako bih snimio uvjete kakve sam želio. Povrh svega, želio sam snimiti i vremenske zapise tijekom dočeka Nove godine 2019. godine, pa sam unajmio apartman za 800 eura za tu noć. Na žalost, bila je magla, pa nisam imao nikakve koristi od tih snimaka - priča.

Ice skaters skate on the frozen Prinsengracht and Brouwersgracht canal during icy weather in Amsterdam

No, lijepo se proveo na slavlju sa svojom djevojkom, dodaje.

Jedna snimka je i 'lažirana', odnosno može ju zahvaliti tehničkim sposobnostima fotoaparata. Naime, u 00:40 sekundi videa pogled seže prema crkvi u kojoj se pojavljuje mjesec, no njega je dobio koristeći posebne efekte. To postaje očito tek kad se snimka zumira, kaže.

Zamrznuli se amsterdamski kanali: Ljudi se kližu i šetaju

Zvijezda videa je i stari tramvaj koji se pojavljuje u 2:34 sekundi filma.

- To je super stari tramvaj koji je dio muzeja. Voze samo nedjeljom i u nekim rijetkim prilikama. Čovjek koji je vozio tramvaj u to vrijeme, gospodin Carels, pokazao je veliku strast prema starim tramvajima i ispričao mi je mnogo zanimljivih priča - kaže Dros.

Dodaje da je čovjek bio toliko ljubazan da mu je dopustio da stane kraj njega dok vozi krug gradom.

- Nikad nije vidio snimke, sve do izlaska ovog filma gotovo dvije godine kasnije nakon što sam ga snimio - ispričao je Albert Dros.

Ovo su radna vremena trgovina i šoping centara ove nedjelje
DETALJAN VODIČ

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara nedjeljom: trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini. Trgovci odlučuju koje nedjelje su radne, a vodič s radnim vremenom svih dućana pogledajte ovdje

Talijanka Chiara Mangiatutto stigla u Karlovac pojesti pizzu od metra - mazala ju Nutellom!
POKUŠALA OBORITI REKORD

Chiara je pokušala pojesti poznatu pizzu od metra kao 101. natjecatelj. Food influencerica stigla je sa Sicilije, a karlovačka pizza koju je mazala čokoladnim namazom sad nosi ime po njoj
Postao opsjednut drugom, pa svojoj ženi rekao: 'Mi smo jači'
OPROSTILA MU JE

Britanac David (64) kaže da je postao 'opsjednut' drugom ženom nakon što ju je upoznao na tečaju. Ali njegova supruga Ruth (58) oprostila mu je nakon što je shvatila da 'nije njegova krivnja'