Draguljarska kuća ima niz kreacija, no jedan od njih je tražen već niz dekada te ga predlažu u raznim varijantama, od narukvica, prstenja i ogrlica do luksuznih satova
Bvlgarijeva zmija: Serpenti dizajn popularan je još od 40-ih
Bvlgari, kuća koju je davne 1884. godine osnovao Grk Sotirios Voulgaris u Rimu, poznata je po luksuznom nakitu i kreacijama za crveni tepih. S vremenom je prezime promijenio u - Bulgari.
Njihov Serpenti nakit hit je desetljećima, a inspiriran je oblikom zmije. Jedna od miljenica je i Charlize Theron, koja je 2019. na Oscaru nosila Serpenti ogrlicu i narukvicu.
POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
Kuća ima čak 1000 varijanti zmijskog nakita, još u pedesetima radili su sve od nule, ručnim radom, stoga nisu postojale dvije iste kreacije iz ove kolekcije.
Dizajn na kojemu se temelji kolekcija nosi ime 'tubogas', napravljen je na inovativan način spajanja dijelova cijevi.
Sat iz Serpenti kolekcije nosila je i Elizabeth Taylor, ljubiteljica luksuznih ukrasa.
Tijekom šezdesetih zmija je kao motiv nakita postala ultimativni svjetski hit, a kuća Bvlgari imala je zlatno doba.
Tijekom osamdesetih Bvlgari je predstavio novi, moderniji 'tubogas' dizajn.
Početkom ovog stoljeća kuća nastavlja priču raznim glamuroznim detaljima te razvija kreacije u novim varijantama luksuznih materijala.
Osim zlata, Serpenti dizajn obavezno ima i dijamante te poludrago kamenje.
Zmija je prisutna danas na brojnim modnim dodacima, čak i na torbicama.