Pismo torbice inspirirane su originalnim Dove oglasom iz 1962. g., a dominiraju pop art motivi. Liniju će modni dvojac predstaviti 18. listopada na Perwoll Fashion.hr-u
eNVy room pop art torbicama najavljuje novu retro kolekciju
Inspiraciju za najnoviju suradnju s kozmetičkim divom Dove, popularni modni dvojac eNVy room pronašao je u prošlosti. Vjeko Franetović i Nikica Ivančević dizajnirali su ekskluzivne pismo torbice koje će predstaviti u samostalnom terminu na Perwoll Fashion.hr-u 18. listopada u 21 sat u petom paviljonu Zagrebačkog velesajma.
Ideje za liniju torbica crpili su iz originalnog Dove oglasa iz 1962. godine, a pop art motive i detalje iz stripova preslikali su na novu kolekciju. Oni su 50 godina dugu tradiciju nastojali prenijeti u modni svijet, a ta će se poruka savršeno uklopiti u novu modnu viziju prepunu kolorita i s daškom retro elegancije.
- Pismo torbice koje ćemo ove sezone predstaviti u sklopu revije inspirirane su predivnom Dove vintage reklamom, a sam print rezultat je kombinacije elemenata stripa, fashion ilustracije i pop arta te predstavlja svojevrsnu reinterpretaciju originalnog oglasa. Iako je oglas redizajniran, Doveove poruke ostaju iste i to je ono što smo željeli istaknuti kroz sam dizajn - objasnili su dizajneri.
Novo izdanje Perwoll Fashion.hr počinje 16., a traje do 19. listopada u prostorima petog paviljona Zagrebačkog velesajma.
Pop-art editorijal najavio novu sezonu Perwoll Fashion.hr-a