Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
2 komentara

Evo kako možete smanjiti želju za slatkim tijekom mjesečnice

Menstruacija utječe na niz promjena kod žena, od kože pa do raspoloženja. Utječe i na figuru jer za vrijeme menstruacije želite jesti puno više nego inače

Foto: dreamstime
2 komentara

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Top devet namirnica koje je pametno jesti prije treninga

Ako želite pobijediti žudnju za hranom pokušajte neke od sljedećih koraka koji će vam pomoći zaustaviti vaš nezasitni apetit.

Okrenite se zdravim mastima

Nisu sve masti iste. Postoje dobre i loše masti. Loše masti su između ostalog krivac za debljanje. Uključujući u svoju prehranu hranu koja sadrži korisne masti osjećat ćete se bolje i zadovoljnije i smanjit ćete svoj nagon za poslasticama bogatim šećerom. Neki sjajne namirnice bogate dobrim mastima su avokado, grčki jogurt, orašasti plodovi te masna riba poput pastrve i skuše.

Izbjegavajte rafinirane ugljikohidrate

Čips, kolačići, pizze, krafne, pomfrit, špageti i mnoge druge namirnice kojima ne možete reći ne, prepune su rafiniranih ugljikohidrata.  Budući da rafinirani ugljikohidrati brzo ulaze u vaš krvotok, povećava se razina šećera u krvi što uzrokuje povećanje vašeg apetita.

APEL HRVATSKIH MALIŠANA Djeca vas mole: Ostanite doma, zbog vas naša srca mogu stati!

Izbjegavajte hranu sa šećerom

Svaki put kada jedete namirnice sa šećerom više ćete žudjeti za slatkim. Također, namirnice s umjetnim zaslađivačima nisu dobar izbor. Stručnjaci ističu da one uništavaju naš apetit.

Foto: Dreamstime

Uključite više vlakana u svoju prehranu

Najbolji način da usporite oslobađanje šećera u krvi zbog čega često osjećate glad je da u prehranu uvrstite hranu bogatu vlaknima. Hrana bogata vlaknima također doprinosi zdravlju probavnog sustava.

Uključite namirnice bogate proteinima

Pileća i pureća prsa, bjelanjci, riba, grah, orašasti plodovi i sjemenke su izvrsni životinjski i biljni izvori proteina, pa ih trebate uključiti i u svoju prehranu. Proteinima treba duže vrijeme da se probave pa ćete se dugo osjećati sito.

U VELIKOJ BRITANIJI Medicinsko osoblje ima svoj sat kupnje u dućanu - svi pljeskali

Jedite hranu bogatu kalcijem

Brojna su istraživanja pokazala da žene koje su patile od raznih vrsta nepovoljnih simptoma, uključujući nezasitni apetit, tijekom menstruacije imale nisku razinu kalcija. Zbog toga bi u svoju prehranu trebali uključiti više namirnica koje su bogate kalcijem poput sardine, brokule, kelja, jogurta ili sira.

Foto: Dreamstime

Neka vaše tijelo bude hidrirano

Posljednje, ali ne najmanje bitno, ne zaboravite da svakodnevno trebate popiti oko dvije litre vode ako želite spriječiti želju za slatkom i slanom hranom. Ovo ne samo da pomaže da imate osjećaj da je vaš želudac pun, već i pomaže u ispiranju toksina koji mogu dodatno izazvati hormonsku neravnotežu, što je glavni uzrok vaše žudnje za hranom, prenosi Wellnessbin.

POGLEDAJTE VIDEO (Boris Banović): #ZAJEDNO24SATA:

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Super trik kako ograničiti djeci slatkiše za vrijeme karantene

 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message