Prema podacima iz lanjske godine lider u prodaji bezalkoholnih pića na našem tržištu je upravo Coca-Cola. Prihodi su im iznosili 180 milijuna eura, a dobit 11 milijuna eura
Evo koliko flaširanih napitaka Hrvati popiju u godinu dana, a Coca-Coline vole najviše
Hrvati rado posežu za flaširanim napitcima, pokazalo je to istraživanje agencije Nielsen. U prosjeku ispiju 134 litara flaširane vode i sokova godišnje. Ako to podijelimo na dane u godini, ispada da svaki dan popijemo 350 ml takvih napitaka, u prosjeku.
POGLEDAJTE VIDEO o povlačenu Coca-Colinih proizvoda iz hrvatskih trgovina:
Prema podacima iz lanjske godine lider u prodaji bezalkoholnih pića na našem tržištu je upravo Coca-Cola. Prihodi su im iznosili 180 milijuna eura, a dobit 11 milijuna eura, prenosi portal Danica.
Samo flaširane vode je u 2022. prodano puno, oko 281 milijuna litara, što je 5 milijuna manje nego 2021. S druge strane, tržište bezalkoholnih pića (gazirani sokovi, voćni sokovi, ledeni čajevi, voda, sokovi u prahu, energetska i funkcionalna pića) zabilježilo je rast.
Coca-Cola, Jamnica i Cedevita lani su držali oko 58 posto ukupne prodaje bezalkoholnih pića u Hrvatskoj.
Inače, prva boca Coca-Cole se na našem tržištu pojavila se 1968. godine, a izašla je iz punionice u Sachsovoj ulici u Zagrebu. Koliko su njihovi proizvodi popularni pokazali su podaci iz 2015. godine prema kojima Hrvati u prosjeku popiju 130 bočica različitih Coca-Colinih napitaka godišnje.