Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
3 komentara

Gorka sol pomaže, ali samo ako u kupku stavite pravu količinu

Ona je bogata magnezijem koji je odavno poznat kao važan mineral koji je važan za oko 300 biokemijskih reakcija u tijelu - opušta mišiće, ublažava grčeve, pomaže kod zatvora

Woman bathing at the retro bathroom
Foto: RossHelen
3 komentara

Epsom sol (gorka sol) rastvorena u punoj kadi tople vode idealna je stvar za olakšavanje stresa i tjeskobe, ali i rješavanja problema poput nesanice, ali nije svejedno koliko je stavite u vodu. Ukoliko ubacite premalu količinu, učinak na vaše tijelo neće biti kakav bi mogao i trebao.

- Korištenje preporučene količine Epsom soli važno je za postizanje maksimalnog učinka. Ako je stavite premalo, korist će biti manja - kaže dr. Will Cole, liječnik funkcionalne medicine i napominje da se treba držati uputa na pakiranju, a ako njih nema, onda postoje neke teorije koliko soli staviti u određenu količinu vode.

POGLEDAJTE VIDEO:

Epsom sol je bogata magnezijem koji je odavno poznat kao važan mineral koji je važan za oko 300 biokemijskih reakcija u tijelu, od ravnoteže razine šećera u krvi, sinteze DNK do opuštanja mišića, ublažavanje grčeva i kožnih upala, rješavanje zatvora itd.

Obično je preporuka staviti dvije šalice soli u kupku, ali opet, nemaju svi jednaku veličinu kade pa je i to malo neprecizno.

Koja je prava količina za kadu?

Prema istraživanju stručnjaka sa Sveučilišta u Birminghamu, koncentracija od jednog postotka Episom soli dva do tri puta tjedno može značajno povećati razinu magnezija u plazmi. Pojasnili su da bi trebalo staviti četiri do pet šalica (šalica od 2,3 dl) ove soli na oko 115 litara vode, što je, kažu, mjera za kadu prosječne veličine.

Dreamstime MNOGI NE ZNAJU DA POSTOJI Srebrna aura: Rijetki je imaju, oni su vrlo nadareni i posebni

Važno je pripaziti i koliko dugo se leži u kadi

Prema riječima stručnjaka, u kupki biste trebali biti barem deset minuta.

- Količina vremena namakanja je važna jer hranjivim sastojcima treba vremena da budu učinkoviti. Uglavnom, preporučujem ležanje u kupki minimalno 10 minuta, ali 20 ili 30 minuta bilo bi idealno za većinu ljudi - savjetuje dr. Will Cole, a prenosi mindbodygreen.com.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL '24 PITANJA' SA SENIDOM:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message