Stvorite mirni, zeleni prostor u kojem ćete uživati dok radite. Također, razmislite o aktivnom praćenju svojih ciljeva, tzv. 'bullet journaling' metodom, savjetuje organizatorica Sophia Le
Kako organizirati stol na kojem radite kod kuće - za motivaciju
Neka vaš prostor radi umjesto vas. Dizajnirajte i organizirajte svoj stol na način koji nije samo oku ugodan, već se temelji na vašem prirodnom tijeku rada. Postavite najčešće korištene predmete u središte radnog stola tako da budu nadohvat ruke u trenutku kad sjednete. Imate li tri olovke koje uvijek volite koristiti stavite ih u slatku šalicu i uklonite sve što ne upotrebljavate tako često. Smanjite nepotrebnu gužvu, čak i ako je lijepa, savjetuje Sophia Le, stručnjakinja za 'bullet journaling', metodu učinkovitog planiranja vremena i obveza.
POGLEDAJTE VIDEO Hrana koja pomaže u boljem pamćenju:
Pokretanje videa...
Također, osim urednog i praktičnog radnog stola, važna je i motivacija za rad od kuće. Naime, kad svakodnevno radite u istom prostoru lako je izgubiti motivaciju prije nego što je radni dan uopće započeo.
- Složite ploču nadahnuća ispunjenu dragim fotografijama, motivacijskim citatima i suvenirima koji će vam pomoći da se usredotočite i lakše napravite posao. Tijekom vikenda iznova pregledajte što imate na ploči i promijenite to novim stvarima koje su vam važne kako biste mogli početi iznova s poslom sljedeći tjedan - kaže Sophia Le.
Osim toga, unesite prirodu u svoj dom, to će vam zasigurno poboljšati raspoloženje, opustiti vas i motivirati za posao.
- Stvorite mirni, zeleni prostor u kojem ćete uživati dok radite. Usvojite obitelj biljaka koje će vas podsjećati da velikim stvarima treba vremena da izrastu te da se mijenjaju svaki dan - savjetuje i dodaje da razmislite i o aktivnom praćenju svojih ciljeva, tzv. 'bullet journaling' metodom koju je osmislio Ryder Carroll iz SAD-a.
- Tako ćete povećati produktivnost pažljivim organiziranjem poslova i vremena, a time i rasteretiti misli te se moći bolje koncentrirati na sam posao - kaže Le.
Tu se zapravo radi o urednom i redovitom zapisivanju važnih obveza, navika, razmišljanja... To je nešto između poslovnog planera i dnevnika, a oni koji su iskušali tu metodu kažu da definitivno poboljšava stil života. Važno je imati na umu da nema strogih pravila nego svatko metodu prilagođava sebi i svojim potrebama.
- To je super fleksibilan način ne samo da organizirate svoje zadatke, već vas potiče da razmišljate i bavite se bilo kojim mislima ili detaljima koji su vam važni tijekom dana. Odaberite prave alate, dobru bilježnicu i omiljenu olovku. Pratite svoje ciljeve - objasnila je Sophia Le.
- Kreiranje jednostavnih stranica za praćenje pomoći će vam da se pridržavate posla i osobnih ciljeva, bilo da se radi o izgradnji zdravih navika poput pijenja više vode ili provjere koliko ste blizu uštedi dovoljno novca za odmor. Ne samo da dobivate trenutno zadovoljstvo svaki put kad nešto označite, već dobivate i jasniju ideju o napretku koji ste postigli - dodala je.
I za kraj, ne zaboravite redovito uzimati pauze tijekom rada kod kuće.
- Obavezno u dnevniku zabilježite vrijeme za ručak, kratku šetnju ili brzo istezanje. To vam daje priliku da poslažete u glavi očekivanja onoga što realno možete napraviti u jednom danu, upravljate razinom energije, ponovno procijenite prioritete i povećate ukupnu produktivnost - zaključila je, a prenosi thecourier.com.au.