Lifestyle

Komentari 0

Kinesko izdanje Lonely Planeta donosi urbani vodič Zagreba

Kinesko izdanje Lonely Planeta donosi urbani vodič Zagreba

Kinesko izdanje svjetski priznatog turističkog vodiča Lonely Planet u broju od ožujka donosi vodič o Zagrebu s raznim informacijama, izvijestili su u petak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ)

U tom vodiču Zagreb je opisan na simpatičan i živopisan način, a autorica Si Ma Yan izdvaja muzeje, galerije, murale, fasade i ostale oblike ulične umjetnosti na ulicama glavnog grada Hrvatske, koji se na kineskom tržištu prepoznaje kao "grad muzeja", ocjenjuje direktorica HTZ-ovog predstavništva u Kini Franka Gulin.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vodič također preporučuje i šetnje parkovima, posjet antikvarijatima te kupnju antiknog nakita u brojnim dućanima i radionicama, dok za smještaj piše da postoje opcije za različite kategorije putnika, od onih s visokim do onih s manjim budžetom. Piše i da je Hrvatska popularna i kao filmska destinacija, prenosi Gulin.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić smatra da je, u situaciji otežanih putovanja s dalekih tržišta zbog pandemije koronavirusa, objava vodiča o Zagrebu važna za zadržavanje vidljivosti i promociju Zagreba, ali i Hrvatske na kineskom tržištu. Putnici iz Kine iznimno cijene turističke proizvode po kojima je Hrvatska međunarodno prepoznata, kao što su kultura, priroda i eno-gastronomija, ističe Staničić.

Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) Martina Bienenfeld naglasila je važnost objave takvog mini urbanog vodiča Zagreba u izdanju Lonely Planeta na kineskom tržištu te se nada da će to, unatoč zahtjevnim vremenima u kojima se nalazimo, pridonijeti dodatnom pozicioniranju hrvatskog glavnog grada na kineskom tržištu. 

- Nakon što je Lonely Planet proglasio Zagreb kao Best in Europe 2017. godine, ovo je drugo veliko priznanje za naš grad od strane ovog svjetski priznatog turističkog vodiča - izjavila je Bienenfeld, ističući i kako su gosti iz Kine oduvijek bili važni za Zagreb. 

Iz HTZ-a podsjećaju i kako predstavništvo u Kini stalno provodi aktivnosti promocije i komunicira s kineskim turističkim subjektima.

Najčitaniji članci