Prodaja kozmetičkih proizvoda u vrijeme financijske krize narasla je za 90 posto, dok se prodaja laka za nokte udvostručila. Sociolozi to nazivaju "indeksom ruža"
ŠOPING ZA UTJEHU
Kriza potiče žene na kupovinu jeftinijih ruževa i maksi haljina
Modni trendovi odraz su i stanje u gospodarstvu, uočili su sociolozi, pa se tako u doba ekonomskog blagostanja nose minice, dok su u vrijeme recesije uobičajene maxi suknje. Isto tako, prodaja kozmetičkih proizvoda u vrijeme posljednje ekonomske krize narasla je za gotovo 90 posto, otkrilo je izvješće kompanije Mintel. Taj fenomen znanstvenici nazivaju "indeksom ruža", a objašnjava kako se žene u kriznim vremenima "počaste" s jeftinijom kozmetikom kako bi se osjećale bolje, ljepše, poželjnije i sretnije. Tako se prodaja lakova za nokte u razdoblju od 2005. do 2010. udvostručila, a slično se bilo i s ostalom dekorativnom kozmetikom.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku