Tihomira Kovača, direktora i osnivača projekta "Odabrale mame", veseli činjenica da su mame jako angažirane i puno se istraživanja radi baš prema njihovim prijedlozima. Najavljuje i da će se projekt proširiti...
Majke znaju što je najbolje za njihove obitelji
Mame najbolje znaju što je dobro za njihovu djecu. One brinu, rade, kupuju. Zahvaljujući projektu 'Odabrale mame', a temeljem istraživanja na nacionalnom reprezentativnom uzorku, odabrani su najbolji proizvodi i usluge prema ocjenama hrvatskih majki. Maminu preporuku svi cijene jer ona uvijek zna što je najbolje za njezinu obitelj.
- Sigurno da svakom proizvođaču, velikom ili malom, takvo priznanje znači da su napravili dobar posao budući da su ih, one koje brinu najviše, prepoznale kao najbolje u kategoriji. Vjerujem da su pobjednici kategorija ponosni na svoj rad i da im takvo priznanje daje motiv i obavezu da budu još i bolji - kaže Ksenija Klemenčić, direktorica prodaje Odabrale mame. Naglašava i da su majke jako dobre brand ambasadorice jer njihovo iskustvo korištenja nekog proizvoda ili usluge može biti najbolja preporuka i putokaz svakom potrošaču.
- Preporuka je, odmah nakon cijene, druga po važnosti kod donošenja odluke o kupnji na našem tržištu - napominje Ksenija. A inspiraciju za cijelu akciju direktor projekta Tihomor Kovač dobio je sasvim slučajno, dok je gledao viralni video, na Majčin dan.
- Radilo se o lažnom oglasu za posao, a intervjui su se radili putem video konferencije. Kandidatima se govorilo da se od njih očekuje 24-satno radno vrijeme, da nemaju pravo na pauzu, često sa „suradnicima“ moraju provesti noć, trebaju imati dobre pregovaračke vještine, poznavati medicinu i umjetnost... Najveći šok je izazvao podatak da za posao nije predviđena plaća. Kandidati su komentirali da je posao nehuman, da je to uvrnuta šala i tko bi radio takav posao? Ali kada čuju od voditelja razgovora da taj posao rade milijarde osoba u svijetu i da su to zapravo mame, nastaje provala emocija kod kandidata. Jer u tome trenutku shvaćaju koliko je to zapravo odgovorna zadaća i što im mama znači u životu - govori Tihomor Kovač. Budući da je projekt, u marketinškom smislu, relativno svjež, puno su vremena, napominje Tihomir, proveli razgovarajući s proizvođačima.
- Nakon nepunih godinu dana, proizvođači dolaze s idejama i novim kategorijama, no ono što nas najviše veseli je činjenica da su naše mame jako angažirane i puno istraživanja kategorija napravimo prema njihovim prijedlozima. Ipak mame znaju što je najbolje za njihove obitelji - ističe. Jako ih veseli što se panel širi iz dana u dan, što mame podržavaju cijeli projekt, što savjetuju i ukuazuju na pogreške.
- Projekt ćemo proširiti kroz segment testiranja proizvoda i degustacija, koje ćemo moći organizirati na ozbiljnom panelu potrošača – obitelji, tako da će svaki proizvođač moći, ukoliko želi, dobiti povratnu informaciju o svom proizvodu prije stavljanja na tržište ili za već postojeći proizvod koji želi unaprijediti. Danas kada se potrošački trendovi mjenjaju jako brzo od izuzetne je važnosti imati takvu informaciju i ne lutati tražeći put do srca potrošača.
Posjetite Odabrale mame.
'Uleti' koji će upaliti: Evo kako zavesti svaki horoskopski znak
Dnevni horoskop za petak 13. prosinca: Rak će shvatiti da se zaljubio, Lav je pod pritiskom
Advent je stigao i na onkologiju Klaićeve: 'Djeci je odmah ljepše'