Lifestyle

Komentari 0

Milijuni ljudi će ostaviti božićna drvca do kraja siječnja kako bi zadržali blagdanski duh u kući

Milijuni ljudi će ostaviti božićna drvca do kraja siječnja kako bi zadržali blagdanski duh u kući

U istraživanju koje je provedeno u Velikoj Britaniji pokazalo se da četiri od deset odraslih uvijek daju sve od sebe kako bi Božić bio sjajan za njihove najmilije, a 43 posto kaže da im je to omiljeno doba godine

Više od četiri milijuna božićnih drvaca u Britaniji će i dalje ostati okićena i to do čak 31. siječnja.

POGLEDAJTE VIDEO: Božićni kokteli

Naime, studija na 2000 odraslih koji slave Božić pokazala je da svaki deseti Britanac neće skinuti svoje ukrase do 6. siječnja, kako tradicija nalaže. Jedan od 20 sudionika istraživanja namjerava ostaviti upaljena božićna svjetla i ostaviti kuglice na boru do kraja mjeseca.

Ispostavilo se da će 88 posto odraslih ove godine postaviti dvije jelke u kući - što znači da će biti ukupno 4.176.377 okićenih diljem Britanije.

Od onih koji odluče ostaviti svoje ukrase, svaki peti kaže da voli to što lijepo izgledaju, a 11 posto kaže da im je dom tako ljepši – a samo 16 posto planira raskititi svoje drvce do Nove godine.

Istraživanje je naručio wilko u sklopu natječaja Vrati Božić kući (Bring Christmas home), kako bi pronašli šest obitelji kojima je ove godine potrebna pomoć kako bi imali što ljepše blagdane.

Potraga je provedena uz pomoć tri dobrotvorna partnera – Alzheimer's Society, Save the Children i Teenage Cancer Trust, koji zajedno čine program Zajedno za obitelj.

- Nema nikakve štete u tome da se božićni duh održava što je dulje moguće, s obzirom na to koliko vremena provodimo kupujući, umotavajući i pripremajući ukrase za dom. Čak i nakon što prođe 12. dan, nema razloga zašto ne biste ostavili ukrase i maksimalno ih iskoristili - rekao je Jerome Saint-Marc, izvršni direktor tvrtke wilko.

Studija je također pokazala da gotovo polovica odraslih (43 posto) koja postavlja božićne ukrase vjeruje da ostavljanje božićnog drvca u kući nakon 6. siječnja donosi nesreću.

Međutim, 77 posto vjeruje da ukrasi uvelike doprinose blagdanskoj atmosferi, a 22 posto ih je 'jednostavno opsjednuto' Božićem.

Od onih koji uređuju svoj dom, 39 posto planira kupiti ukrase, kuglice, umjetna drvca i lampice na rasprodajama 26.prosinca i početkom siječnja 2022. kako bi se ranije pripremili za sljedeće blagdane.

Ključni razlozi za odluku o ranoj potrošnji su niže cijene (60 posto), uživanje u povoljnoj cijeni (57 posto) i želja da sve bude u budžeti (31 posto).

Petina ljudi koji planiraju ranije kupovati ukrase se uvijek vole pripremiti za Božić 12 mjeseci unaprijed.

Pokazalo se da četiri od deset odraslih uvijek daju sve od sebe kako Božić bio sjajan za njihove najmilije, a 43 posto ih je priznalo da im je to omiljeno doba godine.

Nadalje, čak šest od deset odraslih jednostavno uživa u hrani, dok 51 posto voli vidjeti svoju obitelj i prijatelje. Ostale stvari koje Božić čine posebnim uključuju dobivanje poklona, pjevanje pjesama i postavljanje ukrasa.

Oko 39 posto ljudi priznaje da postoji veliki pritisak da Božić ove godine učine posebnim. A četiri od deset anketiranih teško si priušte Božić općenito, ali daju sve od sebe s novcem koji imaju.

- Ima toliko stvari u kojima možete uživati ​​u vezi Božića – od hrane i darova, pa sve do ukrasa. No, istina je da možemo biti pod velikim pritiskom, pogotovo ako pokušavamo ove blagdane učiniti posebnim pošto je toliko proslava odgođeno ili otkazano zbog pandemije. Zato smo pokrenuli natjecanje Vrati Božić kući kako bismo pomogli šest obitelji i osigurali im stvari da imaju sve što im je potrebno - zaključio je Jerome Saint-Marc, piše Mirror.

Najčitaniji članci