Coca-Cola je u Japanu lansirala prvo alkoholno piće u 125 godina postojanja. Jedan od razloga je i to što se već godinama smanjuje broj ljudi koji piju gazirana i dijetna pića
Nakon 125 godina Coca-Cola lansirala prvo alkoholno piće
Coca-Cola je u Japanu predstavila svoje prvo alkoholno piće - Lemon-Do, napitak od limuna s malim postotkom alkohola.
Iako je američka tvrtka tijekom 1970-ih koketirala s proizvodnjom vina, eksperiment u Japanu je "jedinstven", rekao je direktor Coca-Cole Japan Jorge Garduno, piše Daily Mail.
Od jučer su u južnoj regiji Kyushua u prodaji 3 Coca-Colina napitka Lemon-Do od limuna s 3, 5 i 7 posto alkohola u limenci od 350 mililitara, koja košta malo manje od 9 kuna.
Razlog stvaranja novog pića je izrazito velika popularnost slatkih pića s niskim udjelom alkohola, koje u Japanu najviše piju mlade žene.
- Ovo je prvi korak projekta u regiji u kojoj postoji veliki interes za ovaj tip pića - komentirao je glasnogovornik Coca-Cole u Japanu Masaki Iida, koji na upite novinara nije htio odati koji alkohol se nalazi u piću, jer je recept za piće tajna.
Dizajneri proizvoda u Coca-Coli su dobili ideju nakon što su u Japanu posjetili par 'izakaya' pubova, u kojima su primijetili da većina žena pije pića bazirana na limunu i niskom postotku alkohola, piše na internetskoj stranici tvrtke.
Popularna "chuhai" pića, koja sadrže votku ili japanski domaći alkohol koji se zove shochu se mogu naručiti u skoro svakom pubu, a od okusa ljudi mogu birati grožđe, jagodu, kivi ili bijelu breskvu.
Coca-Cola je ovaj put ušla na tržište na kojem su već veliki japanski proizvođači pića kao što su Suntory, Kirin i Asahi, ali nadaju se da će privući kupce ponuđenim okusom limuna.
Direktor Garduno je izjavio da je ovo piće namijenjeno samo za Japan i da ne postoje planovi za izvoz u druge zemlje.