Novi promo video Turističke zajednice i dalje ide pod sloganom Hrvatska - puna života, a turiste se privlači grudima, guzama, romantičnim prizorima i sportom...
Kako se vama sviđa? HTZ je izbacio seksi video Hrvatske
Osjećate se prazno... Onda, što ćete napraviti? Otputovat ćete. Dođite u Hrvatsku i napunite se! Ispunite svoje dane, ispunite svoje noći, napunite svoj tanjur, napunite svoju čašu... Ispunite svoje snove, želje, očekivanja, svoje baterije i nakon što ih napunite - otpustite! Sve dok se potpuno ne isprazne. A nakon toga, što učiniti? Sve ispočetka...
Riječi su to kojima započinje novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice koji je poprilično uspješno prikazao adute naše zemlje - lijepe žene, dobru hranu i vino, sportske sadržaje te neizostavnu ljepotu mora i krajolika.
Iako su i dalje zadržali slogan Croatia - full of life (Hrvatska - puna života), koji je kritiziran zbog sve većeg broja ljudi koji napuštaju zemlju u potrazi za kruhom, novi spot Hrvatske turističke zajednice privlači pozornost. Od slogana "Mediteran kakav je nekoć bio" i tradicionalnog prikazivanja ljepota naše zemlje, Turistička je zajednica pokazala kako se može prilagoditi trendovima i napraviti seksi, no ipak suptilnu promociju za turiste.
Pogledajte spot:

Novu je reklamu kampanju na svojim službenim Facebook stranicama podržala i Vlada RH.