Brendovi uglavnom proizvode previše odjeće, a to nije situacija radi pandemije, već i od prije, stoga je jedno od rješenja pred-narudžba, način rada koji firmama štedi novac i vrijeme
Od oko 100 milijardi odjevnih predmeta proizvedenih tijekom godine, bacamo čak 20%
Još je prije dvije godine analitička kompanija McKinsey 'predvidjela' da će se brendovi sve više okretati pred-narudžbama, upravo kako bi smanjili troškove.
Situacija od početka prošle godine samo je ubrzala proces, a o ovom su načinu rada krenule razmišljati i kompanije koje nisu prije razmatrale ovaj tip poslovanja.
POGLEDAJTE VIDEO: Torbe od drva dio su održive modne scene
Pokretanje videa...
Višak odjeće kompanije bacaju, uništavaju te ne samo da škode poslovanju, gube novac, već i zagađuju okoliš. Godišnje kompanije proizvedu čak 100 milijardi odjevnih predmeta, no od toga bacaju, odnosno ne prodaju, oko 20%, piše Glossy.
Na ovaj način moguće je smanjiti broj odjevnih predmeta koji postaju višak, ali i sasvim izbjeći taj tip 'otpada'.
Mnoge su kompanije promijenile način poslovanja, ne samo da se spašavaju financijski, već je tu i promjena stila svakodnevice, što znači više ležerne kreacije.
Jedan od hit brendova koji radi s pred-narudžbama je Telfar. Autor brenda Telfar Clemens zahtijeva 100% plaćanje unaprijed te se drži rokova, a njegova je torba postala jedan od hitova krajem prošle godine.
Rade ih isključivo po narudžbi, a danas ih vole brojne slavne dame diljem svijeta.