Lifestyle

Komentari 0

Osmislili narukvicu koja će šefu javiti jeste li sretni ili ste tužni

Osmislili narukvicu koja će šefu javiti jeste li sretni ili ste tužni

Otkako je korona počela većina radnika prebacila se na rad od doma koji je još uvijek na snazi. Mnogi nadređeni su izgubili bitan kontakt s zaposlenicima, pa su zato osmislili druge ideje kako bi to vratili

Moodbeam gadget ili narukvica omogućuje poslodavcu da prati vaše emocionalno stanje. Mobilna aplikacija povezana je sa webom, ima dva gumba, jedan žuti i jedan plavi. Radi na principu da pritisnete žutu boju ako se osjećate sretno i plavu ako ste tužni. Namijenjena je tvrtkama koje žele pratiti emocionalno stanje osoblja koje radi od kuće, a ideja je da se zaposlenike potiče da nose narukvicu i pritisnu odgovarajuću tipku tijekom cijelog radnog tjedna. U tom slučaju, menadžeri na webu mogu promatrati kako se njihovi radnici osjećaju dok obavljaju određene zadatke. 

POGLEDAJTE VIDEO:

'Tvrtke se trude da ostanu povezani sa osobljem koje radi od kuće. Na ovaj način vidjeti ćemo kako se tko osjeća i moći ćemo ih upitati 'kako ste, jeste dobro', kaže suosnivačica Moodbeama Christina Colmer McHugh.

Izvorno je na ideju za proizvod došla nakon što je otkrila da se njezina kći muči u školi i željela je pronaći način da joj dijete javi kako se osjeća. Narukvica je lansirana 2016. godine.

S obzirom na to da će mnoga djeca, posebno tinejdžeri, vjerojatno mrziti ovu ideju da moraju pritisnuti gumb na narukvici kako bi roditeljima dali do znanja kako se osjećaju, koliko je vjerojatno da bi zaposlenici bili spremni to učiniti za svog šefa?

Gospođa Colmer McHugh, čija je tvrtka sa sjedištem u Hallu, kaže da su mnogi zaista sretno to prihvatili. Jedna organizacija koja sada koristi Moodbeam je britanska dobrotvorna organizacija Brave Mind. Britanska dobrotvorna organizacija za mentalno zdravlje Mind izjavila je prošle godine da 60 posto odraslih misli da im se mentalno zdravlje pogoršalo tijekom prve karantene. 

Budući da se većina ljudi neće uskoro vratiti u urede, brojne druge tvrtke također istražuju načine kako pomoći zaposlenicima da poboljšaju i iskažu svoje emocionalno stanje dok su kod kuće, ali na poslu.

U San Franciscu, mentalna wellness aplikacija Modern Health želi pomoći zaposlenicima pa su im organizirali sastanke s psihoterapeutima. Zaposlenici prvo ispunjavaju kratki internetski upitnik o njihovom mentalnom zdravlju pa se prema tome sastavlja personalizirani plan zaštite mentalnog zdravlja. To bi moglo uključivati ​​video poziv sa stručnjakom za rješavanje tjeskobe ili online meditaciju i slično.

- Ljudi rade od kuće i muče se. Menadžeri više ne mogu očekivati ​​da zaposlenici podijele ono što se događa na poslu i u njihovom osobnom životu - kaže Alyson Watson, izvršna direktorica tvrtke Modern Health koja ima 190 tvrtki širom svijeta. 

Microsoft je implementirao 'virtualno putovanje na posao' u svojoj aplikaciji za razmjenu datoteka i video konferencije. Kada se približava kraj radnog dana korisnici dobiju obavijest. To će ih potaknuti da prođu kroz niz aktivnosti, poput dodavanja zadataka na popis obveza za sljedeći dan, zapisivanje kako su se taj dan osjećali i uz to morati će odraditi meditaciju putem aplikacije za meditaciju i spavanje Headspace.

Dobrotvorna organizacija za mentalno zdravlje Mind kaže da je mentalno zdravlje vrlo bitna stavka otkako ljudi rade od doma.

- Poslodavci koji se brinu o osoblju koje radi kod kuće trebaju smanjiti osjećaj izolacije osoblja gradeći osjećaj pripadnosti i zajednice - rekli su iz tvrtke.

Britanska tehnološka tvrtka Yonderdesk gradi interaktivne digitalne urede zasnovane na webu za tvrtke, a zaposlenici imaju određeni virtualni stol. Ured može biti dizajniran da replicira točno onaj koji imate u tvrtki, a može i potpuno drugačiji. Želite video poziv s kolegom? Jednostavno kliknite na njihovu ikonu. Ili ako netko izvan tvrtke želi stupiti u kontakt s vama obavijest će se pojaviti na virtualnoj 'recepciji', piše BBC.

Najčitaniji članci