Četverostazna cesta široka 28 metara izazvala je oduševljenje među stanovništvom jer je odjednom postala najbrža cesta u zemlji, a njezin 'nastavak', popularna Dalmatina, dograđena je više od 30 godina kasnije
Rampe za 'bjegunce' na autocesti postavljene su 1989.
Na naplatnim kućicama autoceste od Zagreba prema Karlovcu u pokusnom su radu automatske "brklje" koje se dižu čim vozač plati cestarinu. Uskoro će vozači i sami, pritiskom na dugme, jednostavno dobiti karticu, kojom će na izlasku platiti cestarinu. Te i druge novosti ubrzat će protok vozila kroz naplatne kućice i povećati sigurnost naplate, pisao je 10. listopada 1989. godine Večernji list. "Prava" autocesta u bivšoj Jugoslaviji, duga 45 kilometra, otvorena je u prosincu 1972. godine, a u nju je uloženo 720 milijuna dinara, blizu 300 milijuna više od proračuna. Još uvijek je tada po kilometru gradnje bila među najjeftinijima u svijetu. Prvih par godina cestarina je bila 10 dinara. Jedini silazak bio je u Jastrebarskom na 27. kilometru od Zagreba. Kućica je bilo četiri za ulaz i isto toliko za izlaz kod Karlovca.