Lifestyle

Komentari 2

Samo 10 minuta za ravan trbuh: Ovu fitness influencericu mnogi obožavaju i dijele slike uspjeha

Samo 10 minuta za ravan trbuh: Ovu fitness influencericu mnogi obožavaju i dijele slike uspjeha

Chloe Ting (34) fitness YouTube zvijezda objavila je video pokazujući 18 vježbi za trbušnjake, a svaka se izvodi 15 do 30 sekundi s odmorima. Trebaju vam prostirke i bučica i spremni se

Desetominutni izazov uključuje 18 različitih vježbi, a mnoge su žene nakon riješenog izazova postavile slike prije i poslije koje pokazuju njihov fenomenalni napredak.

POGLEDAJTE VIDEO:

Fitness influencerica prije nego je izgradila svoju karijeru na društvenim mrežama radila je kao korporativni statističar. Sada ju prati više od 3 milijuna ljudi samo na Instagramu, a njezin YouTube kanal je šesti najgledaniji u Australiji. 

Preporučljivo je prije započinjanja bilo kojeg treninga zagrijati se kako biste olabavili tijelo i lagano podigli puls, pogotovo ako ste cijeli dan sjedili.

U izazovu ćete proći kroz 18 vježbi radeći ih 15 do 30 sekundi s pet do 10 sekundi odmora.

Video započinje s ruskim zaokretom, jednom od najpopularnijih i najjednostavnijih vježbi kada je u pitanju vježbanje trbušnih mišića. 

Sjednite tako da vam koljena budu savijena, a prsa podignuta, tako da trup i noge čine slovo V. Pripazite na to da vam kralježnica bude što ravnija.

Sada vam preostaje da se okrećete s jedne na drugu stranu, držeći pritom noge lagano podignute od tla. Za dodatni učinak možete se koristiti i utezima koje ćete držati s obje ruke i jednakomjerno ih premještati s jedne strane na drugu.

Nakon toga izvodi naizmjenično podizanje nogu (škare). Da biste to napravili, podignite noge visoko i držite bučicu podignutu iznad prsa. Zatim podignite noge. Morate biti sigurni da ste uključili trbuh, a da biste to učinili, stisnete mišiće trbuha što je moguće čvršće.

Nakon toga pokazuje i ostale vježbe, a tu su i penjači (mountain climbers), izdržaji u raznim varijantama, glute bridge, dvostruki trbušnjaci i slično.

Chloe trening završava s dvije jednostavne vježbe, a to su dead bug i plank jacks.

Kaže da, iako se njezini treninzi mogu činiti kao 'clickbait', ipak možete uspjeti ako slijedite njezin program.

- Nećete dobiti trbušnjake, neće vam narasti guza ili biceps nakon jednog ili dva videa ili za 1, 2, 3 ili 4 tjedna jer smo svi različiti. Puno puta sam objasnila da je potrebno vrijeme i puno čimbenika, zato nemojte misliti da će jedan video odrađen jednom napraviti magiju. Ja nisam medicinski stručnjak i ono što dijelim na svom kanalu su moji stavovi i ono što mi je pomoglo. Vaše zdravlje i sigurnost od najveće su važnosti, pa saznajte što vašem tijelu najviše odgovara - objašnjava Chloe.

Pogledajte trening:

Mnogi njezini pratitelji pohvalili su njezin program, a njihov napredak ona dijeli na svojoj Instagram stranici, piše The Sun.

Najčitaniji članci