Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Skupa kozmetika nije uvijek efikasnija od one pristupačne

Skupa kozmetika nije uvijek efikasnija od one pristupačne
1

Postoji uvriježeno mišljenje da je luksuzna, skupocjena ili naprosto skuplja kozmetika uvijek i bolja opcija od jeftinije, no to nije tako, jer kod skupe kozmetike plaćamo i marketing i kvalitetnije pakiranje

VIDEO

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Svjetska linija za njegu kože Kylie Skin uskoro i kod nas

- U svijetu ljepote prisutna je ta percepcija da je skupa kozmetika bolja od jeftine, no to naprosto nije istina. Na primjer, neki luksuzan brend tvrdi da ima super rijedak sastojak, no taj sastojak zapravo ne radi ništa posebno, jer je u tragovima, već je za njegovu glavnu funkciju zaduženo nešto standardno poput glicerina ili vitamina E - izjavio je kozmetički kemičar Stephen Alain Ko za Rafinery29.

Upravo kod takvih formula, ono što plaćamo je brend, pakiranje, ali ne i efikasnost kreme.

- Plaćamo zapravo marketing, reklamu, fantastičnu ambalažu. Također, neke formule, na primjer kreme za područje oko očiju, mogu imati sjajne čestice koje korigiraju ten i reflektiraju svjetlost, vizualno poboljšavaju ten. Kad se nalazimo u ulozi potrošača, smatram da je važno znati što želimo i očekujemo od formule. Ponekad nam je dovoljno da imamo neki jednostavan sastojak, poput spomenutog glicerina, da odradi posao - ističe Alain Ko.

Smatra da je pravi proizvod onaj koji volimo, naime, svaka formula ima svog kupca.

- Naravno, odluka se temelji ili na činjenici kupujete li jeftinu hidratantnu kremu jer znate da ti bazni sastojci njeguju kožu ili kupujete nešto skupo jer je to za vas svojevrsna poslastica - priča kemičar.

Pravila za nanošenje krema za samotamnjenje: Piling je nužan
Pravila za nanošenje krema za samotamnjenje: Piling je nužan

Ističe da treba upoznati sastojke kreme koje volimo te se fokusirati na to, a ne na skupe formule s kojima plaćamo čitav imidž.

Naveo je primjere fillera, koji su danas vrlo popularni u kozmetici te ih ima svaki drugi anti-age proizvod.

- Mislim da se u industriji riječ filler koristi kao marketinški izraz i način da se potrošaču predoči da je njihov proizvod učinkovit. Naime, ne postoji standardna definicija fillera, koji se očito mijenja od marke do marke i od formule do formule - zaključuje Alain Ko.

Tisuće žena glasale za najbolju maskaru koja košta samo 100 kn
Tisuće žena glasale za najbolju maskaru koja košta samo 100 kn

Najviše skupih proizvoda ima u anti-age kozmetici, no činjenica da bore ne možemo izbrisati, a najvažnija je njega ona hidratantna, koju je moguće dobiti uz pomoć niza pristupačnih krema.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Svjetska linija za njegu kože Kylie Skin uskoro i kod nas

POGLEDAJTE VIDEO Robert Knjaz: #ZAJEDNO24SATA

Pokretanje videa...

00:25
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

'Grudi su mi toliko ogromne da me mnogi ljudi mrze zbog njih'
PROBLEMI S VELIČINOM

'Grudi su mi toliko ogromne da me mnogi ljudi mrze zbog njih'

Ukrajinka tvrdi da su joj njezine velike grudi broj 30 HH cijeli život stvarale probleme. U školi su ju maltretirali, ne može vježbati osnovne kardio vježbe, a umjesto da bude učiteljica radi putem interneta

Radio je u seks trgovini i vidio 'previše': Izvadila je čep iz stražnjice pred mojim očima...
ISPRIČAO NAJBIZARNIJA ISKUSTVA

Radio je u seks trgovini i vidio 'previše': Izvadila je čep iz stražnjice pred mojim očima...

Rad u trgovini seksualnih igračaka natjerao ga je da se susretne s vrlo 'ludim' situacijama i mušterijama, pa se tako susreo i s jednom vrlo riskantnom ponudom za brak
Ostala bez posla pa se bacila u kreativu: 'Šalice s figuricama radim noću kada uspavam kćer'
PODUZETNICA IZ ČEPINA

Ostala bez posla pa se bacila u kreativu: 'Šalice s figuricama radim noću kada uspavam kćer'

Poduzetnica i mama Malaika Tordi Molnar iz Čepina ostala je bez posla i okrenula se kreativnosti. Nije zažalila, njezine šalice su hit, a prodaje ih po cijeloj Europi