Lifestyle

Slatka ljubavna priča: Upoznali su se nakon 65 godine života, a već su skoro odustali od ljubavi

Alexia i Joel upoznali su se u kafiću kad su oboje već bili u mirovini i u roku od samo sedam dana odlučili su živjeti zajedno. Ona je već bila u braku, a on je cijeli život bio samac

Danas oboje imaju 80 godina i uživaju u zajedničkom životu. Nisu to očekivali u dobi od 65 godina kad su se upoznali i zaljubili. Još 2010. godine Alexia se smatrala 'sretno usamljenom'. Budući da se dva puta udavala, uživala je u životu i nije joj se žurilo skrasiti se s nekim.

- Živjela sam u Boulderu, u državi Colorado, još od 1961. godine i radila sam kao pisac. Znala sam povremeno izlaziti s ljudima i znalo je biti zabavno, no nisam  htjela novu vezu – kaže. No, sve se promijenilo kad je jedne večeri neposredno prije Valentinova ušla u kafić, priča.

POGLEDAJTE VIDEO:  Održavaju vezu bez intimnosti, jer se čuvaju za brak

Poljubac 00:59

- Bila je snježna noć, pa sam odabrala mjesto kraj kamina. Podigla sam pogled s knjige i ugledala Joela – kaže. On joj je mahnuo, pokazujući na stolac pored sebe.

- Odjednom sam postala vrlo znatiželjna, pa sam otišla razgovarati, kaže ona.

Joel joj je rekao da živi u Boulderu od 2004. godine.

- Bio sam tu na odmoru 1975. i toliko mi se svidjelo da sam planirao doći u mirovini. Svratio sam u kafić samo na piće, ali sam primijetio koliko je Alexia privlačna. Kad smo počeli razgovarati, shvatio sam da imamo mnogo toga zajedničkog. Oboje volimo obrazovanje i jako smo zainteresirani za zdravlje, fitness i prehranu – priča Joel.

Kaže kako joj je iste večeri ispričao sve o svojoj karijeri liječnika, a ona njemu o svom pisanju.

Ključ za sreću u starijoj dobi je seks. I to dva puta mjesečno!

- Moj prvi dojam bio je da je on najpametniji čovjek s kojim sam ikada razgovarala, kaže Alexia.

- Pričao mi je puno zanimljivih stvari i bila sam fascinirana njime – dodaje. Susreli su se ponovno sutradan i do kraja tjedna dogovorili su da će početi živjeti zajedno.

- Kad dođeš u 65., znaš kada treba vjerovati toj trenutnoj kemiji. Intuitivno sam shvatila da je sve u vezi s Joelom bilo pozitivno. Imao je tu super-visoku energiju i željela sam biti uz njega – kaže ona.

Dok je Alexia već bila u braku, Joel je cijeli život bio samac.

- Vodio sam jednostavan život, radeći u medicinskom centru u Houstonu, u Teksasu, i nikad nisam imao djece. Kad sam upoznao Alexiju, sve se dogodilo odjednom – kaže on. Priznaje da mu je u početku bilo teško prilagoditi se, ali znao je da je njihova veza suđena.

- Postajalo je sve bolje i bolje. Brzo smo krenuli, ali to je bio više osjećaj nego racionalna odluka, nešto što se ne može opisati riječima – kaže.

Kako Alexia i Joel izgledaju pogledajte OVDJE

Nakon umirovljenja, Joel je počeo istraživati temu prehrane, što zanima i Alexiju

- Uvijek sam voljela učiti, pa sam stvarno uživala postavljati pitanja Joelu i istražujući te teme s njim. Otvorio mi je um za mnoge nove ideje – kaže Alexia.

Par je zajedno uživao u kuhanju, jelu i putovanjima, a 2010. su otišli u gradić Ojai u Kaliforniji, zajednicu poznatu po poljoprivredi te svježem voću i povrću.

- Tamo smo počeli provoditi zime. Svidjela nam se klima i sva lokalna, zdrava hrana. Imali smo čak i stablo nara na našem travnjaku - priča Alexia. Dodaje da postoji mnogo psiholoških istraživanja o tome kako zajedničko jedenje može pomoći u poboljšanju dobrobiti i zdravlja. Nakon godina zajedničkog učenja, 2020. Su izradili web stranicu koja pokazuje ljudima kako napraviti obroke sa svježim namirnicama iz održivih izvora.

Vođenje ljubavi u starijoj dobi važno je kao i u mladim danima

- Tijekom Covid krize dobili smo sredstva od vlade za isporuku svježih obroka s farmi zajednicama beskućnika, kaže Joel.

Izvan posla, rado provode vrijeme s obitelji. Naime, njih dvoje žive u blizini Alexino dvoje djece i troje unučadi.

Joel kaže da svi vole njegovu partnericu jer je iznimno društvena i sjajna sugovornica. Alexia, pak, kaže da  voli Joelovu pozitivnost i predanost njihovom zdravom načinu života.

- On je iznimno znatiželjan i sve što radimo čini da se osjećamo kompatibilnima. Neovisni smo, ali i vrlo povezani. Uvijek možemo razgovarati o svemu i pomoći jedno drugom – zaključuje, a priču donosi The Guardian.

Ovo su radna vremena trgovina i šoping centara ove nedjelje
DETALJAN VODIČ

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara nedjeljom: trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini. Trgovci odlučuju koje nedjelje su radne, a vodič s radnim vremenom svih dućana pogledajte ovdje

Talijanka Chiara Mangiatutto stigla u Karlovac pojesti pizzu od metra - mazala ju Nutellom!
POKUŠALA OBORITI REKORD

Chiara je pokušala pojesti poznatu pizzu od metra kao 101. natjecatelj. Food influencerica stigla je sa Sicilije, a karlovačka pizza koju je mazala čokoladnim namazom sad nosi ime po njoj
Postao opsjednut drugom, pa svojoj ženi rekao: 'Mi smo jači'
OPROSTILA MU JE

Britanac David (64) kaže da je postao 'opsjednut' drugom ženom nakon što ju je upoznao na tečaju. Ali njegova supruga Ruth (58) oprostila mu je nakon što je shvatila da 'nije njegova krivnja'