Lifestyle

Komentari 431

Top 18 razloga zašto muškarac izbjegava seks i kako to riješiti

Top 18 razloga zašto muškarac izbjegava seks i kako to riješiti

Ponekad i muškarci nisu raspoloženi za seks - možda su umorni, pod stresom, imaju obiteljske probleme ili jednostavno nisu raspoloženi. Ako to postane stalan problem, pristupite mu nježno

1. Financijski problemi

S obzirom na to da su novčani problemi glavni uzrok za prekid veze, nije iznenađujuće da financijska pitanja mogu izazvati probleme čak i kod najskladnijih parova. To posebno pogađa muškarce jer često vjeruju kako su oni ti koji rješavaju takve stvari. 

POGLEDAJTE VIDEO:

- Neusklađene financije u vezi mogu izazvati negativne osjećaje prema partnerici, strah, tjeskobu, slomljeno povjerenje, simptome depresije i nedostatak seksualne želje. Kombiniranjem financija, stvaranjem proračuna i dogovaranjem o financijskim ciljevima par će povećati osjećaj bliskosti, povjerenja i sigurnosti u odnosima - kaže savjetnica za mentalno zdravlje Crystal Hollenbeck.

2. Seks je dosadan

Ako je seks postao dosadan ili rutinski, vaš muškarac će prestati žudjeti za njim. Iako ugovaranje seksa nije uvijek loša stvar, primjerice, ako ga pretvorite u tjedni ritual petkom, to može uništiti spontanost.

- Možda je vrijeme da to promijenite i pokušate nešto novo, ili da se vratite na ono u čemu ste davno uživali - kaže ona.

3. Gledanje u ekrane

Ovih dana je teško sjediti na kauču i ne gledati neku TV emisiju s partnerom ili izaći na večeru u lijepi restoran bez pogledavanja u telefon svakih pet minuta. A to može u romantičnom smislu udaljiti muškarca od žene, i obrnuto.

- Čak i dodatnih 10 minuta povezivanja s partnerom bez elektroničkih uređaja može dati veliki poticaj vašem seksualnom životu i odnosu - kaže dr. Celeste Holbrook, savjetnica za seksualno zdravlje.

4. Promjena težine

Povećanje ili gubitak težine mogu 'izbaciti neke muškarce iz igre'. Ako je on taj koji je dobio na težini, može se osjećati nesigurno ili mu partnerica s nekoliko kilograma viška može postati manje privlačna, a reći joj da treba smršavjeti nije mudar potez.

- Reći partneru da smršavi je kao da kažete nekome da prestane pušiti ili piti, to obično nema učinka - objašnjava Stephanie Buehler, doktorica psihologije i licencirana seks terapeutkinja u Hoag for Her Center for Wellness u Newport Beachu i Irvineu, u Kaliforniji. 

Iz tog razloga, ona preporučuje da naučite kako prihvatiti težinu svog partnera fokusirajući se na fizičke atribute i atribute osobnosti koji su vam još privlačni. Kada to učinite, brzo ćete shvatiti da to može ponovo potaknuti fantastični seks.

5. Osjećaj nepovezanosti

Ako vi i vaš muškarac neko vrijeme niste imali vremena za povezivanje, možda se osjećate udaljeni jedno od drugoga i fizički i emocionalno. U takvim slučajevima, Block preporučuje da svojem partneru date do znanju da ste tu za njega i da ga i dalje volite. 

- Jednostavna gesta poput držanja za ruku, masiranja ramena ili uzimanje vremena da bi ga pogledali u oči i rekli mu da ga volite može imati dugoročno pozitivan učinak pa će se osjećati povezano s vama i time biti skloniji seksu - dodaje Block.

Jednostavne ljubavne geste su najlakši načini na koje možete poboljšati svoj seksualni život u samo jednom danu.

6. Napetost u vezi

- Svaka vrsta napetosti koja se nagomilava i tinja je smrt za seks. Morate se pozabaviti zamjerkama, riješiti sukobe, iskreno se ispričati i naučiti učinkovitije komunicirati - kaže dr. Claudia Six, seksologinja i autorica knjige 'Erotic Integrity: How to Be True to Your Sexuality'.

Dodaje da ovakvi teški razgovori imaju najveći potencijal za poticanje vašeg seksualnog života.

7. Osjećaj nepoštovanja

Ako se vaš partner osjeća da ga uzimate zdravo za gotovo unatoč svemu što radi za vas, možda neće htjeti imati spolni odnos s vama, čak i ako ste u prošlosti imali dobar seks. 

- Pronađite miran trenutak da sjednete s njim i kažete mu koliko ga volite i cijenite. Pitajte ga kako se osjeća, postoji li nešto što bi htio podijeliti s vama, što možete učiniti za njega i kako se on može osjećati još bolje u vašoj vezi - kaže Eyal Matsliah, trener seksualnog osnaživanja i autor knjige 'Orgasm Unleashed'.

Preporučuje i da njemu i vašoj vezi posvetite više vremena tako što ćete odlaziti na spojeve, čitati knjige o vezama i provoditi više kvalitetnog vremena zajedno. 

8. Sukobi

Svi imamo teške dane. I dok ne postoji ništa loše u dijeljenju pojedinosti tog teškog dana sa svojim partnerom kako bi dobili podršku, Block upozorava da ne upotrebljavate teške riječi, ne budete nagli ili odbojni kada ste loše raspoloženi.

- Teško je željeti seks s nekim tko je zloban prema vama - kaže ona.

9. Nedostatak tjelovježbe

Tijekom vježbanja vaše tijelo oslobađa ono što je poznato kao endorfini, ili kemikalije koje potiču dobro raspoloženje. Samo to može biti dovoljno kako bi se zainteresirali za aktivnosti ispod plahti.

Također tu je i povećanje fizičkog samopouzdanja zahvaljujući teško odrađenom vježbanju. Stoga, vježbajte sa svojim partnerom tako da oboje možete uživati u blagodatima.

11. Nevjera

Ako je partnerica bila nevjerna (i obrnuto), oporavak seksualne veze može biti težak.

- Bilo da je riječ o muškarcu ili ženi koja je varala, povjerenje, koje je tako važan dio intimne povezanosti, je razrovano. To otežava parovima da jedan drugome ponovno padnu u naručje - objašnjava Wendi L. Dumbroff, licencirana profesionalna savjetnica.

Ona parovima preporučuje odlazak na terapije, ali objašnjava da sama terapije nije uvijek dovoljna da pomogne parovima da nastave seksualni odnos.

- Kroz terapije se partneri polako ponovno povezuju na načine u kojima se partner koji je prevaren osjeća sigurno što zajedno s promijenjenom dinamikom između partnera može početi zacjeljivati i stvarati intimnost među njima - dodaje ona. 

12. Osjećaj neželjenosti

Kada se partner osjeća nepoželjnim, želja za seksom slabi. Naravno, u dugoročnim vezama, možete lako upasti u rutinu i zaboraviti reći svojem muškarcu da vam je privlačan i koliko ga želite, ali Block kaže da je to nevjerojatno važno. 

- Recite i pokažite svom partneru koliko ga želite, učinite da se osjećaju kao kada ste se tek upoznali - dodaje ona.

13. Trauma dobivanja djeteta

I muškarci mogu osjetiti post-traumatične simptome slične stresu nakon dobivanja djeteta. To može utjecati na to da ne može biti seksualan sa svojom partnericom.

14. Nedostatak brige o sebi

- Na početku veze vjerojatno ste se brinuli o tome da budete dotjerani i dobro obučeni te da se svidite svojem muškarcu. Ako vam se ne da to učiniti, zašto bi se vašem partneru dalo seksati s vama - kaže Block.

15. Razlog je možda bolest

- Mnoge bolesti, kao što su depresija i anksioznost, kao i stanja poput raka, dijabetesa, visokog krvnog tlaka, artritisa i slično također mogu dovesti do toga da se pojedinac ne osjeća dobro u vlastitom tijelu, osjeća nepovezano sa svojim tijelom ili se osjeća preokupirano promjenama koje se događaju u njihovom tijelu - objašnjava Rachel Needle, doktorica psihologije, certificirana seksualna terapeutkinja i direktorica instituta za modernu seksualnu terapiju.

16. Ljutnja ili frustracija

Kada je vaš partner ljut na vas, bilo zbog nečega što ste rekli ili nečega što ste napravili, on neće biti raspoložen za seks. Umjesto da ga napadnete, nježno ga upitajte želi li vam nešto reći.

- Obećajte mu da ćete ga stvarno saslušati umjesto da reagirate i da ćete na tome raditi zajedno - kaže Buehler.

17. Seksualna ovisnost

- Muškarac (ili žena) koji se bori s ovisnošću o seksu može se upustiti u seks s drugima, može biti opsjednut pornografijom, prečesto masturbirati ili izbjegavati seks sa svojom partnericom zbog sramote i krivnje povezane sa seksualnim ponašanjem koje je izvan kontrole - kaže Hollenbeck.

18. Seksualno zlostavljanje

Ljudi koje su u povijesti seksualno zlostavljali - i muškarci i žene - mogu izbjegavati seks.

- Mnogo puta pojedinci nisu ni povezali svoju osobnu povijest zlostavljanja sa svojim problemima vezanim uz želju za seksom, ali utjecaj može biti vrlo moćan. Ovo svakako zahtijeva zajedničku terapiju i seksualnu terapiju, a partner s poviješću zlostavljanja mora imati kontrolu nad tempom onoga što se događa - navodi Dumbroff, piše thehealthy.com.

Najčitaniji članci