Lifestyle

Komentari 3

Zdravija verzija lazanja s puno mljevenog mesa i sitnog povrća

Zdravija verzija lazanja s puno mljevenog mesa i sitnog povrća

Ove ukusne i kremaste lazanje su malo 'lakša' verzija onih klasičnih. Prepune su sitno sjeckanog povrća, bešamela i mljevenog mesa. Priprema je slična klasičnim, pa zašto ne bi isprobali?

Sastojci:

Priprema: 

Zagrijte pećnicu na 180C/160C ventilator/plin 4. Zagrijte ulje u velikoj tavi na srednje jakoj vatri i popržite luk, mrkvu, celer i jedan od lovorovih listova 8-10 min dok povrće ne omekša i počne poprimati zlatnu boju. 

Dodajte mljeveno meso i češnjak i pržite dok meso ne porumeni, oko 5 minuta. 

Dodajte rajčicu i čašu vode, pire od rajčice i bujon, zakuhajte, a zatim poklopite i kuhajte 20 minuta, a nakon 10 minuta skinite poklopac da se smjesa malo zgusne.

Za to vrijeme ulijte mlijeko u srednju tavu s brašnom i miješajte na laganoj vatri dok smjesa ne bude bez grudica. Dodajte drugi lovorov list i dobar prstohvat muškatnog oraščića i nastavite kuhati, miješajući, 8-10 minuta dok ne postane gusto.

Žlicom stavite trećinu mljevenog mesa na dno posude za pečenje veličine 19 x 24 cm i na meso stavite dva lista za lazanje. Potom stavite još trećinu mljevenog mesa na listove lazanja i dodajte par žlica bijelog umaka. Stavite još jedan red listova lazanja, ostatak mljevenog mesa. Prelijte bijelim umakom i pospite sirom. Pecite 40 minuta, piše BBC Good Food

Najčitaniji članci