Polovina žena redovito surfa da bi pronašle popuste, a oprezne su u dijeljenju tih informacija jer misle da odjeća neće biti tako povoljna ako bude popularnija
Žene taje gdje su kupile jeftinu odjeću da drugi ne bi imali istu
Gotovo trećina žena ne hvali se s odjećom kupljenom preko internet popusta svojim obiteljima ili prijateljima, pokazalo je istraživanje britanske tvrtke Lovarni.com na 2000 žena. U 67 posto slučajeva razlog za to je što ne žele da drugi imaju istu stvar kao i one, dok 57 posto njih namjerno ne želi podijeliti internet adresu dobre stranice s popustima čak i ako ih drugi pitaju za konkretne preporuke.
Desetina žena je oprezna u otkrivanju svojih omiljenih internet stranica za šoping jer strahuju da će veća popularnost rezultirati i višim cijenama modnih detalja, piše Daily Mail.
- Žene su uzbuđene ako znaju gdje mogu pronaći najbolje rasprodaje i kupiti željenu odjeću, a to shvaćaju kao vlastite modne tajne - rekla je vlasnica tvrtke Lovarni.com, Charlotte Webb.
Smatra da unatoč namjeri trgovaca koji potiču kupce da dijele informacije o jeftinoj kupovini s prijateljima preko interneta, značajan postotak žena svoje šoping destinacije taji.
- Ta taktika zaista djeluje kod trgovina na malo jer one često imaju najbolje ponude jer su i najmanje poznate - ističe Webb.
Studija je otkrila da više od polovice žena redovito pretražuju internet u nadi da će pronaći željenu odjeću na popustu.