Lifestyle

Znanstvenici kažu: Zadovoljstvo nije jedini razlog za oralni seks!

Osjećaj ugode je pola priče. I to onaj dio koji je evolucijski nastupio puno kasnije - a jedan od razloga zašto muškarci vole na taj način zadovoljavati partnericu je i što time smanjuju šansu za njenu prevaru

Na pitanje zašto ljudi prakticiraju oralni seks, osim vjerskih fundamentalista, odgovor svih ostalih bit će otprilike: "Pa, zato što je ugodan, genije!" Znanstvenici su, međutim, otkrili da je to samo pola istine, i to na evolucijskoj ljestvici onaj dio koji je nastupio kasnije.

Pogledajte video:

Seks shopovi 01:15

Prema studiji objavljenoj u znanstvenom časopisu Journal of Reproductive Immunology za oralni pristup žena muškarcima pobrinula se sama priroda, i to zato kako bi čim više smanjila mogućnost da tijelo žene prepozna gene muškarca u fetusu koji se razvija skupa sa genima žene, kao strano tijelo.

Unos muškarčevog DNA u probavni sustav, pa tako i u tijelo, gutanjem sperme, navodi studija, rezultira time da se tijelo žene privikava na DNA muškarca i posljedično lakše tolerira DNA fetusa, odnosno ne odbacuje ga kao strano tijelo.

Ilustracije seksa

Što se oralnog seksualnog pristupa muškaraca ženama tiče, riječ je čisto o tome, kako su dokazali znanstvenici u studiji objavljenoj u Evolutionary Psychology, da je muškarcima na takav način često lakše seksualno zadovoljiti ženu. A to onda donosi emocionalne prednosti, pa i evolucijske s obzirom na, navodi dalje studija, posljedično manju opasnost od nevjere.

'Veličina 'ponosa' ženama nije toliko bitna, a 'obdareniji' često imaju i veliki problem!'

Sve ostale varijante seksualnih oralnih odnosa raznih ili istih spolova međusobno po tim bi temeljnim evolucijskim zakonitostima trebale biti varijante temeljene na tjelesnom zadovoljstvu, kao što je slučaj i s heteroseksualnim oralnim odnosima.

Oralni seks ne štiti od spolno prenosivih bolesti

Ilustracije seksa

Uzevši u obzir da se spolne bolesti nazivaju i seksualno prenosivim bolestima, nezaštićeni seks je očigledan i prvi način zaraze, a ljudi najčešće zanemaruju rizik oralnog seksa. Ono što je najčešći problem je činjenica kako u oralnom seksu rijetko tko koristi zaštitu, smatrajući kako je rizik zaraze malen. Zapravo, ističu stručnjaci, to je velik mit - jer se neke bolesti lakše rašire oralnim od klasičnog seksa!

Top 4 poze za najbrži orgazam: Perec, zmaj, ispravljač i stup

Kao najveći rizik zaraze navode se tri vrlo česte spolne bolesti, a to su gonoreja, genitalni herpes (kao posljedica virusa HPV-a) te sifilis, piše NHS.

Najbolji ljubavnici: Četiri znaka Zodijaka nemaju konkurenciju