Obavijesti

Mobilno oglašavanje – koliko regija zaostaje

Mobilno oglašavanje – koliko regija zaostaje
2

Mobilno oglašavanje u zapadnoj Europi čini 1/3 svih digitalnih investicija, s najvećim trendom rasta od svih načina oglašavanja. U 2013. mobilno oglašavanje zabilježilo je rast od 123%

Prema definiciji, mobilno oglašavanje podrazumijeva oglašavanje roba i usluga korisnicima mobilnih uređaja i pametnih telefona. Zvuči jednostavno, i logično je za pretpostaviti da u kontekstu današnjeg vremena i tehnološki osviještenog potrošača ovaj vid oglašavanja ostvaruje visok rast u vidu investicija i inovativnih strategija oglašavanja. Globalno, to je zaista tako.

No iznenađujuće velik broj robnih marki – domaćih i internacionalnih – na ovim prostorima JI Europe još uvijek svoju komunikaciju s potrošačima ni na koji način nije prilagodilo mobilnim platformama.  Realno je reći da izostanak ove prilagodbe oglašivača na promijenjene navike potrošača u tom smislu posve sigurno znači  i smanjenje učinkovitosti njihove komunikacije, te da u mobilnom oglašavanju leži veliki potencijal. Ovo je samo detalj šire slike na koju želimo ukazati marketinškim liderima u regiji.

S tom namjerom ClickAttack i OMD organiziraju MAD konferencijuprvu regionalnu konferenciju o mobilnom oglašavanju. Organizatori na konferenciju dovode vrhunske stručnjake s iskustvom i znanjima stečenima na tržištima zapadne Europe koji će mobilno oglašavanje pokušati približiti marketinškim stručnjacima s ovih prostora, podijeliti s njima iskustvo iz prakse te demonstrirati na licu mjesta veliki potencijal koji ovaj tip oglašavanja ima u ostvarivanju kvalitetnog kontakta s potrošačima.

Teme konferencije bit će, između ostaloga:

Što nam to drugačije nudi mobilno oglašavanje?

Mobilno oglašavanje kao dio digitalne marketinške strategije

Mobilni marketinški miks

Primjeri iz prakse s iznimnim rezultatima

Inovativne mobilne strategije

Mobilno promišljanje brandova

Neki od predavača na konferenciji priznati su europski autoriteti mobilnog oglašavanja:

Ilicco Elia, Head of Mobile, DigitasLBi, UK

Jascha Samadi, Managing Director / Founder, apprupt GMBH, Njemačka

Mark Brill, Strategist & Consultant for mobile, Brandemotivity, BCU Future Media, UK

Chris Minas, Co-Founder & Managing Director, Nimbletank, UK

Alex Newman, Head of Mobile, OMD International, OMG EMEA, UK

Želite li postati dio dinamičnog svijeta mobilnog oglašavanja te saznati praktične načine kojima mobilno oglašavanje može pridonijeti i razvoju vašeg poslovanja, prijavite se i osigurajte svoju kotizaciju na www.madconf.com

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Ljudi u čudu kad su saznali što ASICS zapravo znači - riječ je o latinskoj poslovici koju svi znaju
ZNATE LI VI?

Ljudi u čudu kad su saznali što ASICS zapravo znači - riječ je o latinskoj poslovici koju svi znaju

Brend je osnovan 1949. godine u Japanu, a osnivač Kihachiro Onitsuka promijenio mu je ime 1977. iz 'Onitsuka Shokai' u ASICS, kako bi bilo razumljivo cijelome svijetu

Među osumnjičenima i poznati gospodarstvenik? Uhićenja u četiri županije zbog droge...
AKCIJA POLICIJE I USKOKA

Među osumnjičenima i poznati gospodarstvenik? Uhićenja u četiri županije zbog droge...

U tijeku su uhićenja i hitne dokazne radnje na području Zagreba, Osječko-baranjske, Bjelovarsko-bilogorske i Splitsko-dalmatinske županije...
FOTO Nevrijeme poharalo sjever Hrvatske: 'Vjetar čupao stabla i krovove, to nismo još vidjeli...'
VELIKE SU ŠTETE

FOTO Nevrijeme poharalo sjever Hrvatske: 'Vjetar čupao stabla i krovove, to nismo još vidjeli...'

To je bio kao neki vrtlog promjera oko 50 metara. Već su se sve granje, crjepovi, limovi, salonitne ploče vrtjeli u krug. U našem dvorištu završio je sav crijep sa susjedova pomoćnog objekta, ispričali su nam mještani