Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Naočale ili leće: Kampanja uz styling Roberta Severa

Na prošlogodišnjem natječaju „Postani zvijezda reklamne kampanje“ u organizaciji tvrtke Splendor d.o.o. izabrane su Ana-Marija Žarak i Mario Guteša.

Splendor
Foto: Splendor

Na prošlogodišnjem natječaju „Postani zvijezda reklamne kampanje“ koji je organiziran od strane CIBA VISION zastupnika za Hrvatsku, putem portala za kontaktne leće www.kontaktne-lece.net, izabrane su 22-godišnja studentica ekonomije iz Perušića Ana-Marija Žarak i 22-godišnji student Ekonomije, računovodstva i financija Mario Guteša iz Velike Gorice. Trebalo je uploadati svoje fotografije s dioptrijskim naočalama, kontaktnim lećama i kontaktnim lećama uz sunčane naočale. Sudionici su pozivali svoje prijatelje na Facebooku da glasaju za njih, a prijatelji su mogli i komentirati fotografije sudionika.

„Bila sam iznenađena jer nisam očekivala pobjedu s obzirom na to da je bilo jako puno prijavljenih kandidatkinja“, kaže Ana-Marija kojoj su rodbina i prijatelji dali veliku podršku i koja je oduševljena radom cijele profesionalne ekipe. Ona nije imala do sada iskustva u modelingu, dok je Mario ranije nosio neke revije.“ Osjećao sam se super. Bio sam baš ponosan.“ komentirao je Mario.

"Oboje su ovo odradili kao pravi profesionalci",  rekao je Robert Sever 

Izabrani dobitnici su ovih dana u Zagrebu imali obečano profesionalno foto snimanje za potrebe promocije koja kreće u svim boljim optikama 20. ožujka, a u kojoj će korisnici CIBA VISION leća dobiti uz kupovinu na poklon otopine za leće ili jednodnevne leće. Ana-Marija nije imala do sada iskustva u modelingu, dok je Mario ranije nosio neke revije.

Na snimanju ove nove kampanje bili su angažirani stilist Robert Sever i make-up artistica Ana Rajić. Autor fotografija je poznati modni fotograf Goran Matijašec.  Korištene naočale je ustupila optika Optotim.

„Oboje su ovo odradili kao pravi profesionalci“, komentirao je Robert Sever.
Ova nova kampanja promovira da, ovisno o stilu i prigodi, ponekad je praktično nositi kontaktne leće a ponekad moderne naočale.

Za Ana-Mariju je Robert Sever odabrao moderne naočale retro stila za outfit poslovne mlade žene  kao buduće  ekonomistice. Uz outfit odabran za večernje izlaske vikendom,  lepršava večernja haljinica, najbolje idu kontaktne leće.

Za Maria je Robert odabrao vrlo moderan, poslovni outfit i elegantne naočale. Za izlaske u slobodno vrijeme odabrao je ležernu plavu košulju i jeans. I, naravno -  kontaktne leće!

Organizator natječaja je Splendor d.o.o. zastupnik za Ciba Vision/Alcon Vision care.

Message