Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 20

Još uvijek nemate Facebook i Instagram? Možda biste trebali

POWERED BY Tele2

Još uvijek nemate Facebook i Instagram? Možda biste trebali
1

Svi znamo da je isticanje među konkurencijom ključno za uspjeh. Međutim, u moru sličnih ili istih proizvoda teško je postići da svi pričaju baš o vašem. Na sreću postoje tehnike koje mogu pomoći da se približite tom cilju.

Ako se želite istaknuti na tržištu, istina je da morate biti inovativni i fleksibilni, ali je isto tako istina da ne morate izumiti vatru ili kotač. Neki od najuspješnijih proizvoda nisu nimalo originalni ili jedinstveni kako se čine, primjerice Google. Osnivači Larry Page i Sergey Brin nisu bili prvi koji su osmislili tražilicu, ali uspjeli su se istaknuti inovacijom PageRanka, zbog kojeg je Google postizao bolje rezultate u odnosu na konkurenciju. Osim što im je ta inovacija donijela zaradu od nekoliko milijardi dolara, Google je postao najposjećenija tražilica na svijetu. Uz inovativnost navodimo još nekoliko karakteristika koje vam mogu pomoći da steknete prednost među konkurencijom i dati vam željeni vjetar u leđa.

1. Budite dostupni

Automatizacija procesa i sve češće korištenje tehnologije u poslovanju često znaju zasjeniti realističan odnos poduzeća prema kupcu. Tvrtke ponekad zaboravljaju kako svoje proizvode prodaju ljudima koji imaju određena očekivanja, kako od proizvoda tako i od same tvrtke.

Primjerice, veća je vjerojatnost da ćete pridobiti kupca, a na kraju i prodati proizvod, tako što ćete biti otvoreniji u komunikaciji, uistinu slušati njegove želje, prepoznati potrebe za koje možda nije znao da postoje te biti dostupni u ključnim trenucima. Važno je napomenuti da su kupci različiti te je zbog toga bitno odabrati pravi način komuniciranja; nekome će možda odgovarati opuštenost u vašem odnosu, dok će drugi htjeti profesionalnost, ozbiljnost i poštovanje.

2. Neka se čuje za vas

U vašem je poslovanju najbitnije da se čuje za vaš proizvod i da pokažete po čemu se razlikujete od konkurencije. Osvojite svoje kupce razvijanjem autentičnog žargona na društvenim mrežama - Facebooku, Instagramu ili Twitteru. Istražite na kojoj mreži vaša ciljna skupina provodi najviše vremena; kreirajte jedinstvene objave, dozvolite ljudima da komentiraju proizvode, poslovne pothvate te im dajte do znanja kako su i oni dio vaše priče.

Isto tako, iskoristite newslettere kako biste održavali kontinuiranu komunikaciju sa sadašnjim, ali i potencijalnim kupcima. Dozirajte samo najvažnije informacije i pripazite da newsletteri budu personalizirani kako bi kupci dobili informacije koje su im uistinu potrebne.

3. Pružite jedinstveno iskustvo

Glavni je cilj poduzeća do prije nekoliko godina bila isključivo prodaja, međutim, zasićeno tržište počelo je mijenjati pravila igre jer su kupci postali svjesni da su zapravo oni ti o kojima poduzeće ovisi. Poduzeća su morala kreirati jedinstvene proizvode kako bi se izdvojila od konkurencije i zadržala kupce, a upravo se taj proces posvećivanju njima odnosi na korisničko iskustvo.

Ovim pristupom uštedjet ćete novac koji biste potrošili na privlačenje novih kupaca (jer je jednostavnije i jeftinije zadržati postojeće) te ćete poboljšati njihovo iskustvo u cijelom procesu kupnje i korištenja proizvoda. Za kraj, zadovoljni kupci postat će najbolja reklama. Stoga istražite i analizirajte postojeće podatke te potražite rješenje koje će koristiti vama i vašim kupcima.

4. Pratite trendove

Ono što je možda najvažnije za vaš proizvod jest to da pratite što se događa u vašem okruženju, ali i šire. Svaki proizvod na tržištu ima rok trajanja nakon kojeg više nije zanimljiv kupcima te ga oni jednostavno prestanu kupovati. Vrlo je bitno da kontinuirano radite na njegovu poboljšanju, bilo da je riječ primjerice o promjeni ambalaže ili rebrendiranju.

Također, možda biste mogli razmisliti i o izbacivanju novih linija nakon nekog razdoblja, osluškujte za čime vaši kupci žude. Isto tako, ono što je najvažnije jest da pratite trendove, aktualne stranice, posjećujete konferencije i sajmove iz branše, razgovarate s ljudima koji rade u vašem području, ali i s onima koji nemaju veze s njim - nikada ne znate kada se može roditi nova ideja ili pak suradnja.

Ako ste jedan od onih biznismena koji zbog posla često komunicira s inozemstvom, zanimat će vas da je Tele2 tarifi BIZNIS RASPALI, koja sadrži neograničene pozive i poruke, surfanje uz 4G+ tehnologiju i neograničene gigabajte, pridodao pakete s međunarodnim minutama. Zato RASPALI INOZEMNO!

POWERED BY Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 20
VIDEO

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle

Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!
DAMIR MIŠKOVIĆ ZA 24SATA

Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!

Plus+ Naslov iz 2017. nas je financijski unazadio dvije godine, a vjerojatno će i ovaj. Ali ovaj put imamo puno ponuda za sve naše igrače, ali najviše za jednog. Uvjeren sam da će Rijeka biti prvak, kaže Damir Mišković
Filipu je žao zbog svega što je rekao na vjenčanju s Tamarom: 'Uvijek sam za iskrenost, ali...'
'BRAK NA PRVU'

Filipu je žao zbog svega što je rekao na vjenčanju s Tamarom: 'Uvijek sam za iskrenost, ali...'

Filip i Tamara prvo su gledali kako on govori da se ne bi okrenuo za djevojkom kao što je Tamara jer nije njegov rang