Portal burzahrane.hr u natječaju Biznis akademije osvojio je 100.000 kn vrijednu medijsku kampanju. To je jedini portal u Hrvatskoj koji proizvođačima i potrošačima pruža alat za izravan poslovni odnos
Zbog ubrzanog stila života kupnja preko interneta sve više postaje potreba pa čak i hrane. Upravo je portal burzahrane.hr pobijedio u velikom natječaju Biznis akademije i osvojio medijsku kampanju u iznosu 100.000 kuna na platformama 24sata i Tele2 tarifu RASPALI s BEZBROJ GB na godinu dana. Svojim zanimljivim pričama na natječaj koji je trajao od 2. do 22. srpnja 2018. odazvalo se više od 115 malih tvrtki i obrtnika pa stručnom žiriju odabir nije bio nimalo lagan.
- Drago nam je da se tvrtka Nutricius d.o.o iz Sesveta sa svojim web portalom burzahrane.hr prijavila na natječaj. Zaslužili su ovu nagradu zahvaljujući interaktivnošću s korisnicima, funkcionalnošću te pozitivnim utjecajem na društvo. Omogućuju kupnju proizvoda na prirodnoj bazi i komunikaciju između kupaca i proizvođača. Vjerujemo da će im naša nagrada pomoći da dignu poslovanje na još viši nivo - naglasili su u Tele2.
Burzahrane.hr je web aplikacija / portal za kupnju i prodaju prirodno uzgojenih namirnica. U ponudi imaju bilje i začine, eko proizvode, gljive, jaja, masti i ulja, meso, mliječne proizvode pa čak i pčelarske proizvode, pića, povrće, prirodnu kozmetiku, ribe... Baš sve što treba jednom domaćinstvu. I to ne samo domaćinstvu, već i hotelima, restoranima i specijaliziranim dućanima. Svima njima dostupna je na jednom mjestu ponuda OPG-ova, malih i srednjih proizvođača prehrambenih proizvoda... To je u Hrvatskoj jedini specijalizirani internetski portal koji izravno i na dnevnoj bazi omogućuje ponudu i potražnju proizvoda domaćih proizvođača hrane i pića. Portal radi od 2013. godine, a trenutačno ima 9600 korisnika. Ono što ovaj portal čini jedinstvenim na tržištu jest to što proizvođačima i potrošačima pruža alat za izravan poslovni odnos, odnosno susret ponude i potražnje proizvoda bez posredništva. To predstavlja veliku prednost u poslovanju proizvođača jer na ovakav način dopiru ne samo do tržišta u svojoj regiji nego i do svih potencijalnih kupaca na tržištu Republike Hrvatske i Europske unije. Osnivač portala Slaven Kulić naglašava da portal omogućuje konkurentnost bez obzira na logistiku i tradicionalne trgovačke kanale.
- Ideja je da ljudi koji proizvode nešto kvalitetno dođu do što većeg broja kupaca. Živimo u 21. stoljeću i kupci moraju imati izbor. Proizvođači moraju raditi s medijima 21. stoljeća kako bi bili što konkurentniji na tržištu - kaže Slaven i naglašava da su ugodno iznenađeni što su u Tele2 prepoznali ovaj projekt .
- Marketing je jako važan, a mi promoviramo digitalizaciju poslovanja jer smatramo da je to neophodno za male, srednje i velike firme u 21. stoljeću. Bez toga nikako ne možete biti konkurentni na tržištu - zaključuje.