Digitalizacija je bitna jer bez nje se ne može poslovati. Svijet je postao veliko globalno selo i teško je danas poslovati u okvirima grada, županije, pa čak i države
Treba tražiti svoje mjesto na širem području, istaknuo je Javor Bojan Leš, gradonačelnik Ivanić-Grada na Biznis akademiji, drugoj u nizu edukativnih radionica za vlasnike obrta i malih biznisa. Vrijednost radionice je 2.500 kuna, no zahvaljujući idejnom začetnikom i inicijatoru cijelog projekta Tele2 za obrtnike Ivanić-Grada bila je besplatna. U Pučkom otvorenom učilištu Ivanić-Grad okupilo se više od 60 obrtnika.
- Svakako pozdravljamo ovu inicijativu jer je svima jasno da se bez digitalizacije više ne može poslovati - rekla je Marina Hrastić, predsjednica Udruženja obrtnika Ivanić-Grad. Inače, idejni začetnik i inicijator cijelog projekta je Tele2, a provodi se u suradnji s Obrtničkom komorom Zagreb te uz medijsko pokroviteljstvo 24sata. Prva je to platforma čiji je cilj educirati obrtnike i poduzetnike o digitalizaciji poslovanja kako bi se stvorila i razvila nova, održiva ekonomska vrijednost u društvu.
Predavanje su, kao i na radionici održanoj u Zagrebu, vodili stručnjaci za digitalni marketing i prodaju: docent dr.sc. Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te Sanja Novak, mag.oec. Obrtnici su na predavanju saznali kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći obrtima i malim biznisima, kakav je to digitalni marketing za obrte i male biznise te kako se povezati s potrošačima na društvenim mrežama.
Bojan Sokol, vlasnik LTB design - Slova od stiropora, kaže da je radionica edukativna, ali on je već dodatno usavršio svoje znanje.
- Znanje o digitalnome marketingu pomoglo mi je u širenju posla. Imam internetsku stranicu, Facebook i Twitter te sve sam vodim. Nastojim biti aktivan svakog dana - kaže Bojan.
Nada Alić, vlasnica OPG-a Alić, smatra da je digitalizacija bitna jer su obrtnici, u protivnom, ograničeni na lokalno tržište.