Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Darivanje je najbolji način da privučete nove kupce

Powered by Tele2

Darivanje je najbolji način da privučete nove kupce
1

Najbolja poslovna strategija za promociju vlastitih proizvoda je besplatno darivanje na društvenim mrežama. To je odlična prilika da, uz minimalne troškove, privučete nove kupce i učinite svoj brend prepoznatljivim

Ljudi vole dobivati besplatne stvari pa darivanjem i nagradnim igrama privlačite pozornostciljane publike i širite ime svog brenda. Osim toga, isprobavanjem novog proizvoda ili usluge potencijalni kupci mogu prepoznati njihovu kvalitetu i vrijednost te postati dugoročni kupci. S druge strane, kada nešto date besplatno, kod ljudi stvarate osjećaj zahvalnosti i potrebu da vrate uslugu što ih može nagnati da nastave kupovati od vas. U svakom slučaju, dobro isplaniran, ali jednostavan giveaway može pomoći u rastu vašeg poslovanja.

Tri koraka uspješnog darivanja

Online darivanje nije teško provesti, samo trebate znati što njime želite postići i dobro se organizirati. Kako biste ga što uspješnije pripremili i proveli evo koraka kojima se možete voditi:

  • definirajte cilj koji darivanjem želite postići. Želite li samo promovirati novi proizvod ili pak privući više kupaca? Ili možda oboje? Nađite ono ključno što želite postići i fokusirajte se na to. Primjerice, ako već imate velik broj pratitelja na Facebooku i Instagramu, ali njihova aktivnost nije značajna, trebate ih potaknuti na veću uključenost na vašim profilima. Upravo tome poslužit će darivanje ili nagradna igra koja treba biti što jednostavnija. Zatražite korisnike da za sudjelovanje podijele s vama mišljenje o pojedinim proizvodima, zašto ih vole i žele, potaknite ih na raspravu... Neka se cijela priča vrti oko njih. Kupcima je važno znati da vam je stalo do njih, a ne do njihovog novca.
  • poklonite nešto vrijedno ili uzbudljivo - prije nego krenete s darivanjem odlučite što ćete točno darovati. Želite li privući nove kupce poklonite im neki limitiran proizvod koji lansirate ili čak čitavu kolekciju proizvoda. Ako se radi o usluzi, darujte im nekoliko mjeseci besplatne usluge. Ponudite im nešto primamljivo što neće htjeti odbiti i što će ih nagnati da sudjeluju u darivanju te da o njemu pričaju drugima. Kako bi se ljudi zainteresirali nagrada treba izazvati onaj „wow“ efekt.
  • Odaberite način darivanja - osim na vlastitim web stranicama te Facebook i Instagram profilima, darivanje možete promovirati na još dva načina. Želite li dospjeti do velikog broja ljudi to ćete najbolje postići uz partnerstvo s nekom poznatom osobom odnosno influencerom. Ovisno o tome čime se bavite, pronađite nekog koga vaša ciljana publika voli i koja ima mnogo pratitelja na društvenim mrežama. Takva osoba podignut će darivanje na novu razinu i dati mu veću vrijednost. Objava darivanja na Facebook i Instagram profilu te osobe osigurat će da velik broj ljudi sazna za njega, a ujedno će ih potaknuti na sudjelovanje samim time što vašu nagradu dijeli netko koga vole i čije mišljenje cijene. Druga opcija su plaćeni oglasi na društvenim mrežama koji će se korisnicima prikazati na stranicama Facebooka ili Instagrama za kojima posežu brojne tvrtke i proizvođači. Što god odaberete isplatit će vam se jer ljudi vole darivanja i nagradne igre, ali imajte na umu da ćete uz influencera vjerojatno dospjeti do najvećeg broja ljudi.

Informirajte se o pravilima

Mnogi na to ne obraćaju pozornost ili čak ni ne znaju da postoje određena pravila nagradnih igara i darivanja kojih se treba držati. Naime, Facebook ima određene smjernice za organiziranje takvih nagradnjača pa je, primjerice, onaj oblik sudjelovanja koji zahtjeva likeove i shareove izričito zabranjen to jest oni ne smiju biti jedini uvjet za sudjelovanje. Isto tako postoje i zakonski propisi koje treba poštivati, pa svaka nagradna igra mora biti u skladu s odredbama Zakona o igrama na sreću i Pravilnika o priređivanju nagradnih igara. Tako je za pojedine nagradne igre na sreću potrebno odobrenje Ministarstva financija, dok za one u kojima se dobitnici biraju prema npr. najkreativnijim odgovorima, odobrenje nije potrebno.

Sve što vas zanima o pravilima darivanja i nagradnih igara možete pronaći na stranicama Facebooka i Narodnih novina. Nakon što se informirate, iskoristite mogućnosti društvenih mreža i napravite simpatično darivanje kojim ćete privući velik broj novih kupaca.

Sretno!

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme