Što bismo mi bez interneta? Preko njega plaćamo račune, kupujemo odjeću, karte za kino, kazalište... i ostale svakodnevne stvari
Svi smo online i bez interneta i pametnog telefona ništa više ne rješavamo. Stare navike naših baka i djedova lagano odlaze u zaborav i nama je danas sve puno lakše i jednostavnije napraviti s nekoliko klikova mišem. Internetom se služe mlađe, ali i starije generacije jer on je postao stil i način života. Digitalna revolucija nije promijenila samo privatni život nego i poslovni.
Istraživanje Gfk pokazuje da prosječni Hrvat na pametnom telefonu provede 3,5 sata na dan. Gotovo 90 posto korisnika služi se pametnim telefonom za pretraživanje interneta, a online kupnja jedna je od najpopularnijih digitalnih usluga. Kod obrta koji ima web stranicu nužno je da je ona pregledna, da se posjetitelji dobro snalaze, da mogu ugovoriti sastanak (ovisno koja se usluga pruža), kupovati, reći svoje mišljenje, zadovoljstvo ili eventualno nezadovoljstvo. Istraživanje Digitalni indeks hrvatskoga gospodarstva od prošle godine pokazuje da 70% domaćih tvrtki ima digitalnu transformaciju na dnevnom redu. Svako četvrto poduzeće već ima digitalnu strategiju, a ta će brojka za tri godine porasti na 85 posto.
Za svakog tko ima obrt ili tvrtku važno je da svoje digitalno poslovanje prilagodi potrebama potrošača: to je važno za sve koji tržištu nude proizvode ili usluge. I ono što je najvažnije - moraju iskoristiti mogućnost komuniciranja s potrošačima putem interneta. Od presudne je važnosti i marketing na društvenim mrežama. Facebook, npr., pruža mogućnost Facebook Adsa, usluge koja omogućuje upravo onom dijelu publike koji bi mogao biti zainteresiran za vašu ponudu da je i vidi.