Biznis akademija je za obrtnike i male poduzetnike iz Splita bila besplatna zahvaljujući idejnom začetniku projekta Tele2
Opstaju samo majstori u svom poslu. Uvjeti na tržištu nisu dobri, ali mi obrtnici se znamo snalaziti u kriznim situacijama. Marketing je 80 posto posla, ali ako onih 20 posto niste dobro odradili, sve pada u vodu. Digitalizacija je jedna od stavki kojoj se moramo prilagoditi - kaže Vilim Bujević, predsjednik Udruženja obrtnika Split.
U prostoru Udruženja održana je deveta radionica Biznis akademije za vlasnike obrta i malih biznisa vrijedna oko 2500 kuna. Zahvaljujući idejnom začetniku projekta Tele2, za obrtnike iz Splita bila je besplatna. Predavanje su vodili stručnjaci za digitalni marketing i prodaju: docent dr. sc. Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te Sanja Novak, mag. oec.
Zašto se usmjeriti na digitalni marketing i prodaju, koji su to alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga... samo su neke od tema kroz koje se prolazilo na radionici, a polaznicima su pokazani i konkretni primjeri.
- Iduće godine bit će 100. godina da moja obitelj njeguje tradiciju vinarstva na otoku Hvaru. Nama je, primjerice, digitalni marketing jako puno pomogao u prodaji, a broj posjeta kušaonice je porastao - rekla je Magdalena Plančić, koja je u obiteljskoj firmi zadužena za marketing. Slaže se s njom i vlasnica splitske igraonice Zdravka Kapetanović, kojoj društvene mreže uvelike pomažu u komunikaciji s roditeljima. Tele2 je organizirao nagradnu igru za polaznike radionice Biznis akademije. Najsretnija je bila Jelena Ćudina koja je osvojila pokućni internet s BEZBROJ GB besplatno na godinu dana.