Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 30

Doznajemo koji rabljeni automobili najdulje zadržavaju vrijednost i gdje ih pronaći

Powered by Njuškalo

Doznajemo koji rabljeni automobili najdulje zadržavaju vrijednost i gdje ih pronaći

Ako kupujete automobil, osim na prijeđene kilometre, svakako obratite pažnju na to koliko brzo modeli gube na vrijednosti, odnosno koliko ćete novca moći vratiti kad iz uloge kupca uskočite u ulogu prodavača

Odlučili ste kupiti automobil. Izabrali ste ga, "odokativno" pregledali i postavljate si logično pitanje: "Koliko uistinu vrijedi taj automobil?". Bez obzira na marku i model, postoji mnogo čimbenika koji utječu na vrijednost automobila, a uključuju karakteristike vozila, kao što su motor i pogon, zatim opremu, primjerice klima-uređaj ili sportska sjedala, i na kraju starost i kilometražu. Poželjno je znati tko je prethodni vlasnik i kakvo je trenutno stanje vozila, odnosno je li sudjelovalo u kakvoj prometnoj nesreći koja je uzrokovala manja ili veća oštećenja na njemu. Važan element u procjeni vrijednosti automobila je i vlasnikova briga o vozilu, koja podrazumijeva redovito održavanje i preglede. Zato je prilikom kupnje rabljenog automobila važno uzeti u obzir sve ove kriterije i okolnosti kako biste bili sigurni da automobil iz vaših snova doista i vrijedi.

U svakom slučaju, kad kupujete automobil, nešto o čemu svakako trebate razmišljati je i koliko brzo potencijalni limeni ljubimac gubi na vrijednosti te hoćete li ga i za koliko novca moći jednog dana prodati. U nastavku vam donosimo koji su automobili, od mini do električnih, doista isplativa investicija.

Prvo mjesto Rumunjima

Stručnjaci za istraživanje tržišta u Schwackeu usporedili su milijune podataka i s Auto Bildom odredili koji automobili najbolje zadržavaju vrijednost. U prošlosti su njemačke marke automobila najčešće dominirale, no ova godina pokazuje da na tronu nitko nije siguran i da konkurencija ne miruje.

Analizom su proučili 350 modela u 13 kategorija vozila, a pregledavali su vozila koja su stara tri godine s prijeđenih 60.000 kilometara. Od malih, preko električnih, do automobila luksuzne klase - najisplativija se pokazala Dacia Sandero TCe 90. Možda će za mnoge to biti iznenađenje, ali razlog je u tome što ovaj zanimljiv model u startu nije preskup, a kroz godine se etablirao kao vrlo dobar i kvalitetan izbor.

Naime, nakon tri godine i dalje zadržava 66 posto svoje vrijednosti. Njemački stručnjaci analizom su zaključili kako mali automobili gube najmanji postotak vrijednosti tijekom vremena.

Ovaj pobjednički model, savršeno očuvan i sa samo 15.000 prijeđenih kilometara te dodatnom opremom od navigacije, parkirnih senzora do tempomata, možete pogledati ovdje

Kategorija – sport 

A ako ste malo dubljeg džepa i ljubitelj ste sportskih automobila, zanimljivo je znati da legendarni Porsche nastavlja pobjeđivati konkurenciju. Porsche 911 Carrera s pogonom na sva četiri kotača čuva svoju vrijednost i do 58 posto. Za ovu limenu jurilicu, uz bogatu serijsku i dodatnu opremu, ne morate putovati u Njemačku nego je možete pregledati, kupiti ili čak unajmiti kod nas u Hrvatskoj.  

Uvjerljivo luksuzno mjesto

Ako volite luksuz i tražite nešto slično, Nijemci su mislili i na vas! U kategoriji luksuznih automobila Mercedes uvjerljivo čuva svoje mjesto. Najviše sigurnosti u uloženi novac garantira Mercedes S 400 d 4Matic L 9G-TRONIC, koji zadržava svoju vrijednost 49 posto.

Osim što je prednjačio u luksuznom, svoje mjesto Mercedes je pronašao i u kombi segmentu, s inačicama S i V klase. Mercedes V-klasa 300 d 4Matic 9G-TRONIC svoju vrijednost nakon prijeđenih 60.000 kilometara drži s 56 posto.

Od više klase njemački stručnjaci izdvojili su BMW 540i xDrive Aut, koji svoju vrijednost drži na 44 posto uloženog novca, a u srednjoj klasi izdvaja se Škoda Superb Combi 2.0 TSI 4x4 DSG kroz ostatak vrijednosti od 50 posto. 

Gdje je VW?

Sigurno ste se zapitali: "Pa kamo su Nijemci uvrstili svoju ikonu i simbol -  dobro znani i Hrvatima omiljeni Volkswagen?". Svoje mjesto pronašao je u kategoriji za nižu srednju klasu s modelom VW Golf 1.5 TSI OPF. Ovaj model, procijenili su stručnjaci, uloženi novac čuva 54 posto. 

Za gradski mikroautomobil izdvojili su Hyundai i10 1.2, kojem, ako ga imate ili ga namjeravate kupiti, vrijednost u tri godine pada za 43 posto.  

Mini i Tesla

I električni automobili pronašli su svoje mjesto na ovom popisu. Prošlogodišnji naslov prvaka obranili su, u kategoriji do 40.000 eura, Mini Cooper SE, koji čuva vrijednost 60 posto, a u kategoriji iznad 40.000 eura pobjedu odnosi Tesla Model S Maximum Range sa 61 posto očuvanja. Oba ova modela detaljnije možete pogledati na Njuškalu

I za kraj ostaje proglasiti pobjednika u kategoriji najveće ponude i potražnje automobila. U tom segmentu pobjedu odnosi Njuškalo - mjesto na kojemu možete pronaći najveći izbor automobila koji su dostupni za kupnju odmah. Prisjetite se samo da je trenutno na novo vozilo potrebno čekati i do godinu dana zbog aktualnih problema uzrokovanih pandemijom, a na Njuškalu možete pronaći limenog ljubimca kojeg već danas možete ubaciti u brzinu i odvesti.

Powered by Njuškalo

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 30
VIDEO

8 svakodnevnih navika kojima ćete značajno usporiti starenje
ZDRAVLJE I PREVENTIVA

8 svakodnevnih navika kojima ćete značajno usporiti starenje

Slijedeći osam zdravih načina ponašanja moguće je smanjiti biološku dob, otkiva istraživanje. Radi se o svakodnevnim navikama koje su dostupne na jednostavan način

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu