Digitalizacija je uzela maha u svim društvenim segmentima te upravo zato svaki obrtnik i poduzetnik moraju imati viziju kako doći do kupaca
Vizija je glavni pokretač cijelog obrta. Stvaranje velike vizije ne zahtijeva ništa više vremena i energije od stvaranja male vizije, a razlika između uspješnih i neuspješnih poduzetnika je u tome što su uspješni poduzetnici imali veću viziju. Vizija se sastoji od vaših vrijednosti, svrhe i ciljeva. Digitalizacija je uzela maha u svim društvenim segmentima te upravo zato svaki obrtnik i poduzetnik moraju imati viziju kako doći do kupaca.
Želite li promovirati svoje proizvode ili usluge na internetu, najprije morate znati kome se točno obraćate, odnosno tko je ciljana publika koja će proizvode i usluge koristiti. Na internetu ima puno izvora koji mogu to olakšati. Ako želite imati sve podatke, tada je jako važno prikupiti demografske podatke (primanja, razina obrazovanja, dob, spol, lokacija), kupovne navike i bilo koje druge informacije koje vam mogu biti korisne. Većina ovih istraživanja je provedena i dostupna je na internetu. U Hrvatskoj sve više tvrtki pronalazi kupce preko Facebooka, a podaci pokazuju da ih je u SAD-u više od 52 posto. No, ipak, najvažnije je gdje se nalaze vaši kupci. Ako je, primjerice, vaš kupac zaposlena žena od 30 godina, nju ćete sigurno pronaći na društvenim mrežama, no ako se obraćate umirovljeniku od 65 godina, velika je vjerojatnost da ga tamo nećete pronaći.
Sljedeći korak je istraživanje konkurencije. Jako je važno imati informacije tko su im mušterije te na koji način prodaju usluge i proizvode pa pokušati pronaći nit kojom ćete se razlikovati od njih.
Bill McBean u knjizi "The Facts of Business Life" iznosi da manje od 30% biznisa opstane dulje od deset godina. Glavni razlog tomu je što vlasnici tvrtki i obrta ne znaju izraditi dobar biznis plan niti voditi posao.