Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Imate li viziju kako doći do kupaca?

Powered by Tele2

Imate li viziju kako doći do kupaca?
1

Digitalizacija je uzela maha u svim društvenim segmentima te upravo zato svaki obrtnik i poduzetnik moraju imati viziju kako doći do kupaca

Vizija je glavni pokretač cijelog obrta. Stvaranje velike vizije ne zahtijeva ništa više vremena i energije od stvaranja male vizije, a razlika između uspješnih i neuspješnih poduzetnika je u tome što su uspješni poduzetnici imali veću viziju. Vizija se sastoji od vaših vrijednosti, svrhe i ciljeva. Digitalizacija je uzela maha u svim društvenim segmentima te upravo zato svaki obrtnik i poduzetnik moraju imati viziju kako doći do kupaca.

Želite li promovirati svoje proizvode ili usluge na internetu, najprije morate znati kome se točno obraćate, odnosno tko je ciljana publika koja će proizvode i usluge koristiti. Na internetu ima puno izvora koji mogu to olakšati. Ako želite imati sve podatke, tada je jako važno prikupiti demografske podatke (primanja, razina obrazovanja, dob, spol, lokacija), kupovne navike i bilo koje druge informacije koje vam mogu biti korisne. Većina ovih istraživanja je provedena i dostupna je na internetu. U Hrvatskoj sve više tvrtki pronalazi kupce preko Facebooka, a podaci pokazuju da ih je u SAD-u više od 52 posto. No, ipak, najvažnije je gdje se nalaze vaši kupci. Ako je, primjerice, vaš kupac zaposlena žena od 30 godina, nju ćete sigurno pronaći na društvenim mrežama, no ako se obraćate umirovljeniku od 65 godina, velika je vjerojatnost da ga tamo nećete pronaći.

Sljedeći korak je istraživanje konkurencije. Jako je važno imati informacije tko su im mušterije te na koji način prodaju usluge i proizvode pa pokušati pronaći nit kojom ćete se razlikovati od njih.

Bill McBean u knjizi "The Facts of Business Life" iznosi da manje od 30% biznisa opstane dulje od deset godina. Glavni razlog tomu je što vlasnici tvrtki i obrta ne znaju izraditi dobar biznis plan niti voditi posao.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači
Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme