Investicijski ciklus u Italiji već traje, a prvi u nizu bio je kupnja poslovnih zgrada u središtu Trsta i Udina. Nakon 27 godina uspješnog poslovanja na hrvatskom tržištu, Adriatic osiguranje planira daljnju internacionalizaciju poslovanja
Jadransko mijenja ime u Adriatic osiguranje i širi se
Osiguranje automobila, doma, obitelji, businessa, plovila, putovanja... baš sve to nudi Jadransko osiguranje koje nakon 27 godina uspješnog rada na hrvatskom osigurateljnom tržištu, poslovanje od 1. siječnja 2019. godine nastavlja pod imenom Adriatic osiguranje. Tako započinje i novi razvojni ciklus u poslovanju Društva obilježen investicijama, širenjem i još snažnijim rastom te povećanjem broja osiguranika. Za klijente koji već imaju Jadransko osiguranje, neće biti većih promjena, osim imena.
Jadransko osiguranje, uskoro Adriatic osiguranje, posluje u sklopu Koncerna Agram, vodeće hrvatske osigurateljne grupacije. Uspješnu poslovnu godinu, Adriatic osiguranje tako završava respektabilnim poslovnim rezultatima.
Uz rast premije od 11,3 posto, kraj godine Društvo će obilježiti i preuzimanjem treće pozicije na iznimno konkurentnom tržištu neživotnih osiguranja u Hrvatskoj. No velika je novost da je Adriatic osiguranje spremno za nove izazove, veliki poslovni iskorak na tržište Europske unije. Investicijski ciklus u Italiji već traje, a prvi u nizu bio je kupnja poslovnih zgrada u središtu Trsta i Udina, koje su trenutačno u procesu restauracije i obnove po najvišim standardima Koncerna. Također, u tijeku je opsežan proces kadrovskog ekipiranja kako bi se s prvim danima iduće godine krenulo u ugovaranje i izdavanje prvih polica.
Adriatic osiguranje na talijanskom tržištu u prvoj fazi poslovanja nudit će sve vrste osiguranja vozila. U Italiji živi 60,5 milijuna stanovnika, dok BDP po stanovniku iznosi 26.500 eura, podaci su to koji ukazuju da je talijansko tržište veliko i razvijeno i pruža priliku snažnom plasmanu kvalitetnih proizvoda Adriatic osiguranja.
- Glavni poslovni cilj Adriatic osiguranja u idućem desetljeću je daljnja internacionalizacija poslovanja, investiranje i strateško pozicioniranje na novim tržištima, ali i razvoj inovativnih IT rješenja koja će pratiti rast i razvoj. Stoga je snažan fokus i na prilagodbi prodajne mreže novim tržišnim zahtjevima te modernizaciji i digitalizaciji kanala prodaje - ističe se u Koncernu.
Želite na advent, ali onaj bez gužve? Imamo preporuku za čak tri lokacije - i to za svaki džep!
Neka vaš dom miriše na kolače, a ne na vlagu i plijesan. Višak vlage utječe i na trošak grijanja
Sve o faktoringu: Poduzećima odmah daje injekciju likvidnosti i smanjuje financijske rizike