Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Kako do kvalitetnih pratitelja na svome profilu?

Powered by Tele2

Kako do kvalitetnih pratitelja na svome profilu?
1

Shvatili ste važnost korištenja društvenih mreža i odlučili ste napraviti profile na njima. Ali, što kad se unatoč redovitim objavama, broj vaših pratitelja ne povećava?

Društvene mreže su najučinkovitiji način kako doći do vaše ciljane publike, ali ih jako puno brendova koristi na krivi način. Ako imate profile na društvenim mrežama, ali se ne mičete s mrtve točke kad je u pitanju broj pratitelja, postoji nekoliko razloga zašto je to tako.

  • Ne koristite pravu društvenu mrežu – Twitter aktivno koristi manji broj Hrvata, nego ostale društvene mreže pa ako ste aktivni isključivo na njemu, teško da će vas primijetiti. Također, za neka zanimanja će Facebook biti korisniji, dok će za one koji imaju prepoznatljiv vizualni dio, ključna mreža biti Instagram.
  • Ne koristite sve alate – ako želite dobiti puno veći broj pratitelja od sadašnjeg, puko objavljivanje neće vas dovesti nigdje ako pritom ne koristite prave marketinške alate
  • Ne trudite se oko sadržaja - objavljujete samo kada želite obavijestiti ljude o akcijama i novim ponudama

Zato, prvo morate razviti jako dobru strategiju objavljivanja.

Facebook

Facebook, kao najpopularnija društvena mreža, može imati najveći utjecaj na vaše poslovanje. Imajte na umu da je 42% upotrebe Facebooka isključivo u marketinške svrhe. Kada shvatite kako iskoristiti sve prednosti Facebooka u svoju korist, možete unaprijediti svoje poslovanje, izgraditi snažnu mrežu korisnika i pridobiti više klijenata.

Koristite Facebook oglase

U budžetu svakako napravite mjesta za Facebook oglase jer vam mogu prikupiti puno veći broj ljudi od klasičnog objavljivanja. Oni će vam pomoći da sadržaj vaših objava dođe upravo do korisnika kojima je namijenjen te će to rezultirati većom posjetom vašoj web stranici, kao i većim brojem klijenata. Razmislite, koja je svrha truda oko sadržaja i objava, ako ljudi koji vide objave uopće nisu vaša ciljana publika te ih sadržaj ne zanima?

Pratite kako kotiraju vaše objave

Sukladno tome, ako želite veću publiku, onda morate znati i kakav sadržaj ta ista publika želi čitati i gledati. To ćete učiniti tako što ćete voditi računa o statističkim podacima koji su vam ponuđeni u polju ''Analitika''. Riječ je o alatu koji će vam pokazati kako ljudi reagiraju na vaše objave te što trebate mijenjati. Primjerice, možete vidjeti koje objave bolje prolaze, a koje imaju jako malo ''lajkova'' pa takve u budućnosti nemojte objavljivati.

Neka sadržaj bude koristan i zanimljiv

Ako objavljujete sve što objavljuju i drugi, nećete se posebno isticati. Probajte imati drugačiji pristup sadržaju od pukih fotografija s ''duhovitim'' natpisom preko. Pokušajte češće objavljivati videe uživo ili statuse koji traže određenu uključenost, u vidu kvizova, pitanja i slično. Objavljujte svaki dan, ali nemojte pretjerivati jer ćete ljudima brzo dosaditi, poželjno je imati oko 5 objava dnevno.

Instagram

Ovo je odlična platforma za sve one kojima je vizualni sadržaj jedan od glavnih faktora. Na Instagramu se trenutno nalazi oko 77 milijuna aktivnih korisnika, a do 2019. očekuje se da će ta brojka dosegnuti 100 milijuna. Ako su milenijalci ciljana publika vašeg brenda, onda je ovo idealna društvena mreža.

Stvorite zajednicu

Ključ uspjeha na Instagramu je stvaranje zajedništva. Ne želite samo pridobiti što više pratitelja, nego želite i izgraditi odnos s njima. Za to će vam trebati neko vrijeme, ali jednom kada to postignete, imat ćete vjernu publiku koja će ''lajkati'', komentirati i dijeliti vaš sadržaj sa svojim pratiteljima. Ne zaboravite komunicirati s njima u komentarima jer će to svaki korisnik cijeniti. Naravno, nikada nemojte ulaziti u nepotrebne rasprave.

Povežite se s influencerima

Instagram je odličan način da se povežete s onima koji već imaju velik broj pratitelja, a to možete napraviti kroz razne kreativne suradnje. Počnite komunicirati s influencerima tako što ćete komentirati i dijeliti njihove objave te ih spominjati u sadržaju koji vi dijelite. Kada influenceri primijete da ih često spominjete, lakše će stupiti u komunikaciju s njima.

Vodite računa o kvaliteti

Na Instagramu se sve vrti oko fotografija pa tom segmentu trebate posvetiti najviše pažnje. Kvaliteta vaših objava morala bi biti na visokom nivou jer estetika igra glavnu ulogu na ovoj društvenoj mreži. Proučite razne programe za uređivanje slika, poput besplatnog Snapseeda, ali i filtere koje Instagram nudi. Također, nemojte zaboraviti na ''Story'', putem kojeg možete obavještavati pratitelje o aktualnim zbivanjima. I ono najbitnije – ne zaboravite staviti relevantne hashtagove na svoje objave! Iako oni postoje i na drugim društvenim mrežama, na Instagramu su posebno bitni jer se tako grupiraju fotografije. Primjerice, ako stavite hashtag ''#croatia'', kada netko u tražilicu upiše isti pojam, među fotografijama koje će se izlistati bit će i vaša.

Najbolji način kako bi ostvarili svoj cilj je kombinirati ove dvije platforme, s obzirom da Instagram nudi mogućnost da objave na njemu podijelite i na Facebooku, samo pazite da vam sadržaj nije stalno isti.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači
Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme