Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 2

Kako nametnuti sebi radnu disciplinu kad šef ne gleda?

Kako nametnuti sebi radnu disciplinu kad šef ne gleda?
5

Disciplina je ključna za uspješno obavljanje zadataka, no disciplinirani ritam ponekad je teško uspostaviti - posebice ako radite od kuće. Kako postati discipliniraniji, doznajte u nastavku

VIDEO

Disciplina sa sobom nosi jasne prioritete, razvija organizaciju i pomaže u učinkovitom upravljanju vremenom. Rezultat je produktivnost koja, u konačnici, dovodi do postizanja ciljeva. Iako zvuči jednostavno, stvaranje discipline nije jednostavan zadatak - pogotovo ako radite od kuće i niste pod nadzorom.

Postavite ciljeve i ritualno ih slijedite

Kako biste razvili profesionalnu disciplinu, važno je biti svjestan svojih navika i radnih stilova. Razmislite što najbolje odgovara vašoj produktivnosti. No to ne znači da možete preskočiti napisane postavljene kratkoročne i dugoročne ciljeve te konkretne korake - odnosno da možete preskočiti raspored koji bi vam trebao pomoći u ostvarenju tih ciljeva. Kvalitetan raspored pomoći će vam da se fokusirate na bitne zadatke i osigurat će vam da radite prema rokovima koje ste sami sebi zadali. Isto tako, bitno je da jedanput kreirani raspored ne mijenjate. 

Budite dosljedni

Za radnu disciplinu najvažnija je dosljednost. Dosljednost je važna i za vaš um. Ritualnim rasporedom te ponavljanjem radnih zadataka šaljete signale mozgu koje će on pretvoriti u očekivanja te će u svakom trenutku biti spreman surađivati s vama.

Eliminirajte sve što vam odvlači pozornost

Zvukovi, notifikacije, kućni poslovi. Eliminirajte sve što vam može narušiti poslovnu disciplinu. Ako ste u rasporedu stavili pauzu za ručak, nemojte je dijeliti s pauzom za društvene mreže. Uživajte u hrani u miru i ne dopuštajte da vam distrakcije oduzimaju vrijeme i fokus. Ako je potrebno, isključite ton na mobitelu ili pronađite mirno, ili novo, mjesto za ručak ili rad. Isto tako, ne odgovarajte na pozive i poruke koji nisu hitni. 

Ne gubite vrijeme na traženje stvari i motivirajte se čistoćom

Neka vam radni prostor uvijek bude čist i organiziran te namijenjen samo za posao. Ako je moguće, odaberite mjesto koje će imati dovoljno svjetla i opremite ga kvalitetnim stolcem za rad.

Planirajte pauze, vježbajte i motivirajte se

Kako biste održali produktivnost i fokus, bitno je odrediti vrijeme za odmor tijekom dana. Planirajte pauze u svojem rasporedu, vježbajte ako možete ili jednostavno prošećite za osvježenje uma. Također, u šetnji razmislite i o dodatnim načinima za radnu motivaciju, poput dodatnih malih nagrada tijekom dana ili zapisivanja svojih postignuća.

Koristite alate za upravljanje vremenom 

U internetskom svijetu postoji mnoštvo besplatnih alata i aplikacija za upravljanje vremenom. Takvi alati mogu vam pomoći u organiziranju radnog dana i održavanju produktivnosti. Kad nađete onaj koji vam odgovara najviše - koristite ga redovito.

Komunicirajte jasno s ukućanima

Ako ne živite sami, morat ćete postaviti granice s ukućanima. Jasno komunicirajte kad radite i zamolite ih da vas ne ometaju tijekom tog vremena. 

Kreiranje ambijenta za profesionalnu disciplinu može biti izazovan zadatak, ali je ključan za profesionalan uspjeh. Isprobajte savjete i postanite disciplinirani i kad vas nitko ne gleda. 

Partneri projekta su Energia naturalis, Erste banka, Fina i KONČAR.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

Mnogi tate bi voljeli iskoristiti svoj očinski dopust, ali boje se 'problema' s poslodavcem
ODLIČNI UVJETI DOPUSTA

Mnogi tate bi voljeli iskoristiti svoj očinski dopust, ali boje se 'problema' s poslodavcem

Iako se percepcija prema 'tati koji ostane kod kuće s malim djetetom' mijenja svaki dan, mnoge očeve i one koji se to nadaju postati, više od financija brine potencijalno narušen odnos s poslodavcem

'Autoritet se ne podrazumijeva samom pozicijom nego se stječe dokazivanjem i znanjem'
INTERVJU: IVONA KOVAČEVIĆ

'Autoritet se ne podrazumijeva samom pozicijom nego se stječe dokazivanjem i znanjem'

Devet godina postojanja nekog brenda nije mala stvar, pogotovo danas u vrijeme eksplozije stvaranja sadržaja. Za Stratover smo o uspješnosti brenda Yammat razgovarali s direktoricom Ivonom Kovačević
Što je wellbeing zaposlenika i zašto je važan u poslovanju?
KOLUMNA STARTOVER

Što je wellbeing zaposlenika i zašto je važan u poslovanju?

Zaposlenici svih generacija među svoja tri najvažnija kriterija kod odabira poslodavca navode da im je bitno da organizacija brine o wellbeingu zaposlenika. Za milenijalce i generaciju Z, taj kriterij je na prvom mjestu!